nostalgi

67 6 2
                                    


tjugotredje juni tvåtusenarton

alohaaa

klockan är typ elva och jag börjar bli trött (vaknade väldigt tidigt på grund av alla jäkla bilar som tutar utanför, grrrrrrr).

jag lyssnade på väldigt mycket nostalgisk musik, alltså från när jag var yngre. det var väldigt mysigt, i like. typ som scream & shout, hips dont lie, move like jagger, party rock anthem, flashdance - what a feeling. lite sådana låtar.  har ni några speciella låtar som ni tänker tillbaka på?

och så har jag skrivit och grubblat och skrivit lite till. har lämnat huset en gång under dagen (i typ 20 minuter) och ändå var den relativt produktiv, feels great. 

har nämligen fått en lovande idé till en kommande bok. jag älskar verkligen det jag hittills skrivit. känns som jag utvecklas ganska mycket under den tiden jag hade total skrivtorka, konstigt right????

har mått ganska bra idag jämfört med igår så det är la skönt.  imorgon ska vi dock till stranden och det vet jag inte vad jag tycker om, har så mycket kroppskomplex och särskilt ansiktet, måste ju vara osminkad, help, kommer bokstavligen avlida. 

min pojkvän kom hem från en camping idag så vi har snackat en del och det var underbart. har inte snackat med honom på flera dagar då varken han eller jag haft tid. vilket är sad :( när jag kommer tillbaka till sverige tho så kommer vi vara med varandra i typ tre veckor så,  det känns brabrabra. 

har inte så mycket mer att skriva hah

jo, ett musiktips!!!!

to the bone av j.t machinima

det är två karaktärer från spelet undertale som jag förstått (har inte spelat det, köpte the binding of isaac istället hoho). anyway, även fast jag inte liksom vet vad de snackar om så är den väldigt catchy och älskar melodin eller vad man nu kallar det, beat? rytm? idkkkk

ja, detta var dagens rant i guess

cya bois 

x




mitt bland tepåsarnaWhere stories live. Discover now