Ally:
Doğduğumda normaldim.Her prenses gibi.Halk doğduğumda benim için bir parti düzenlemişti.Tüm krallık beni çok sevmişti.Kahverengi saçlarım ve yeşil gözlerim vardı.Fakat saçımın çok az bir kısmı kırmızıydı.Pek belli olmuyordu ancak yakından bakıldığında görülebilirdi.O hafta beni görmek için gelenler saçımdaki kırmızılığı farkettiler ve kraliçeye bunun hakkında tonlarca soru sordular.Annem benim saçımdaki kırmızılığı dikkatlice inceledi.Tüm halka doğuştan olduğunu söyledi.Fakat bu kırmızılık aslında bir işaretti.
******
O gün saraya çeşitli büyücüler ve falcılar geldi.Bir kısmı normal olduğunu,bir kısmıysa sihirli bir işaret olduğunu söylüyorlardı.Belirtilerim 1 yaşımda başladı.Bana alınan oyuncaklarda yanık oluşturmaya başladım.Bunun üzerine annem ve babam endişelendiler.Neye dokunsam yanıyordu.Bir gün Tiara adlı 4-5 yaşlarında bir kız ve annesi kraliçeyle konuşuyorlardı.Küçük kız yanıma yaklaştı.Hiç bir şey bilmiyordum.Bildiğim tek şey yakmaktı.Bana dokunmak istedi.Annem''Hayır!'',diye bağırdı.Kızın parmağını yakmıştım..Acı ile bağırıyordu.Ben ise hiç birşeyin farkında değildim.O günden sonra kimse bana yaklaşmadı.Hayatım boyunca gücümden nefret ettim.Halk beni dışladı.Ama bu çok uzun sürmedi...
19 yaşımdayım.Hala herkes benden korkuyordu.Odam mecburen yanmayan maddeden yapılmıştı.Annem ve babam 2 yıl önce çıktıkları orman gezisinde bir jaguar tarafından saldırıya uğramış ve ölmüşlerdi.Kraliçe olma sırası bana gelmişti.Ancak ne halk ne de ben bundan yana değildim.O gün tören vardı.Ben de balkonda ilk defa halk karşısında konuştum''Belki bana güvenmeyebilirsiniz,tehlikeli bir gücüm olduğu için.Fakat elimdeki eldivenler gücümü saklıyor.Yani bu eldivenler elimde olduğu sürece güvendesiniz.Ancak kraliçe olmamı istemiyorsanız...'' Ally sözünü bitirmeden bir adam''Biz seni seviyoruz ,fakat sadece gücünden korkuyoruz,eğer bize zarar vermeyeceksen tahta geçebilirsin elbet!''dedi.Ally halka gülümseyip''Asla ama asla size zarar vermem...'',dedi.Bunun üzerine prensesin yanındaki kadın''İşte yeni kraliçemiz!''diye bağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş Kızı(Fire Girl)
FantasyBen Ally.Karlar Ülkesi'ndeki Elsa'ya benzeyebilirim.Ama aslında ben o kızın tam tersiyim.Dünyanın ''en korkunç'' gücü bende diyebilirim.Daha fazla ayrıntı için hikayemi okuyun...