Bölüm 5

103 8 0
                                    

Bu gün ilk kez volkana gidecektim.James'te benimle gelmek istedi fakat ona burada kalıp saraya gözkulak olmasını söyledim.Üstelik orası sıcaktı.Hem de çok sıcak.Ben ise sıcağa dayanabiliyordum.Gücüm yüzünden.

İlk Kez Volkana Gidiyorum

Yolculuk çok uzun sürmedi.Oraya vardığımda sıcaklığı hissettim ve derin bir nefes aldım.Eldivenlerimi çıkarıp kayanın üstüne koydum.Ellerimi volkana doğru yönelttim ve kendimi serbest bıraktım.Ateş elimden hızlı bir şekilde boşaldı.Ellerim yanıyordu ve zor dayanıyordum.4-5 Dakika dayandım.Sonunda pes edip ellerimi çektim.Ellerim çok fena yanmıştı ve acıyordu.Kremi sürdüm.Rahatlamıştım.Ama ellerim hala biraz acıyordu.Eldivenlerimi giydim ve acıyla saraya yürüdüm.Saraya vardığımda James:

-Ally,iyimisin,nasıl geçti?

-Ellerim biraz acıyor.James bu volkan düşündüğüm gibi hala aktif.

-Ne?!

-Fakat önümüzdeki 100 yıl patlayacağını sanmıyorum.Tabii bizden sonraki...

-Ally buradan gitmeliyiz.Volkanın ne zaman patlayacağı belli olamayabilir.

-Volkan bize zarar veremez.Çok uzakta ancak Rihall kasabasını küle dönüştürebilir.

-Merak etme,orası uzun yıllar önce terk edildi.Ayrıca o kasaba lavın Bilseey kasabasına gelişini önleyebilir.Yani korkmamıza gerek yok.

-Öyle diyorsun ama...

-Eğer bir çocuğumuz olursa onu uyarırız,endişelenme.

Ally ve James hala gelecek için biraz endişeliydiler.Neyin nasıl olacağı tabiatanın elindeydi.Ve doğaya kimse karışamazdı.

8-9 Yıl Sonra

James ve Ally volkanı unutmuşlardı.Ally'nin bir çocuğu olacaktı ve 8 yıl önce konuştukları şeyi hatırlamak için de çabalamıyorlardı.Şimdi akılları fikirleri doğacak çocuktaydı.2 sebep vardı.Onu gelecek için uyarmalıydılar ve onun da gücünün olup olmayacağını bilmiyorlardı.Ally ve James'in bir kızı olacaktı.Adını Jasmine koymayı kararlaştırmışlardı.Halk doğacak prensesi sabırsızlıkla bekliyordu.Tabii onun da anneden gelen bir gücü olur diye de biraz korkuyorlardı.Sarayda minik prensese karşı tüm önlemler alınmıştı.Ally güçlerini kontrol edebiliyordu.Bunun konusunda eğitim almıştı ve kızı 7 yaşına gelene kadar bunu ona söylemiyecekti.Herkes çok heyecanlıydı.Saray doktoruna göre prenses 1 hafta sonra doğacaktı.

Ateş Kızı(Fire Girl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin