Jag följer efter Sam till hans sovrum och känner en stark doft av killparfym. Det luktar väldigt gott. Vi svänger förbi köket för att ta något att äta. Deras kyl består av kött och mjölk. Jag blev lite äcklad av att se allt kött. Han stänger dörren lika snabbt som han öppnade och tittar generat ner i golvet. Vi går upp till hans sovrum. Han öppnar dörren och jag ser ett halv stort rum med en dubbelsäng med ett svart sängbord bredvid. Han har en vägg med speglar och stora garderober. På den största väggen hänger det massor av kepsar och mössor. Han har bra stil! Vi sätter oss på sägen och tar fram våra saker. Jag sneglar lite på honom medans han fumlar med sina saker. Han tittar upp på mig och ler. Jag tittar generat bort och försöker säga något.
-Är det ok om jag byter tröja lite snabbt? Frågar han och sneglar mot mig.
-Jadå, stammar jag fram.
Han ställer sig bredvid sängen och tar av sig tröjan. Jag ville skrika när jag såg vad som gömde sig under tröjan. Han var snyggt vältränad. Hade en stark rygg och en riktigt sexig mage. Han går fram till garderoben och tar fram ett linne. Han vänder sig om och märker att jag sitter och stirrar på honom. Jag tittar snabbt bort och han skrattar till. Efter att han har tagit på sig sitt linne så sätter han sig bredvid mig igen.
-Var det intressant eller? Säger han och fnissar till.
-Ähum, ja, nej.. Jag försöker säga något till försvar men mumlar bara fram massa konstiga ord.
-Det är lugnt, säger han och ler.
En sprudlande varm känsla åker igenom mig och jag känner för att skrika. Det känns som jag svalt lava.
-Vad tycker du att vi ska jobba om? Lyckas jag tillslut få fram.
-Jag vet inte. jag tycker vi ska göra något om hur man upptäckte matten.
-Det kör vi på! Säger jag och pustar ut av vi äntligen har något att jobba med. Vi sitter pch håller på med våra telefoner ett tag och sen så packar vi ihop våra saker. Sam sträcker sig efter sin penna och råkar röra vid insidan av mitt lår. En blixt går från låret till underlivet och jag råkar stöna lågt. Han tittar upp på mig med ett höj ögonbryn och ett snett leende. Jag blir alldeles röd i ansiktet och packar snabbt ihop mina saker. Sam följer mig till dörren för att säga hejdå. Ricky springer snabbt förbi och slänger ur sig ett hejdå. När jag har tagit på mig jackan och skorna så vänder jag mig om och ska säga hejdå. Han lutar sig fram för att ge mig en kram. Han håller mig runt midjan och jag får ett grepp runt hans nacke. Jag släpper lite men har ändå händerna runt honom. Våra blickar möts och innan vi släpper varandra så kysser han mig på kinden och ler ett retligt och flörtigt leende.
-Hejdå Penny, säger han. Hoppas vi syns imorrn!
Jo, det hoppas jag med.
YOU ARE READING
Varulv eller vampyr?
FanfictionEn fanfiction om O2L och Magcon. Penny är utstött och har nästan inga vänner. En dag hamnar hon bredvid skolans nya snygga kille Sam Caylen. Dom ska göra ett grupparbete ihop och åker hem till Sam efter skolan. Sam bor tillsammans med sina två bäst...