Sam

729 44 20
                                    

Sams perspektiv!!

Jag tittar på Taylor som bara står där och flinar. Han presenterar sina kompisar för Penny. Dom hade redan träffats. Jag blev rasande men försökte att inte visa det. Från ingenstans så slänger Taylor sin tröja på mig. Det går det inte längre. Det släpper. Många känner hur det kommer. Min syn blir bättre och min mun blir full av sylvassa tänder. Jag vänder mig om och ser Penny som ser helt förskräckt ut. Hon backar. Jag känner hur mina kläder börjar spricka så jag springer fort därifrån. När jag kommer ut ur huset ser jag en skog lite längre bort. Jag springer dit så fort jag kan och då kan jag inte hålla det inne längre. Kläderna spricker och en sträv päls börjar växa ut på kropp. Jag ger ifrån mig ett högt skrik och falkar sedan ihop. När jag har kraft nog att resa på mig så är jag inte mänsklig längre. Jag tittar upp mot huset och ser Kian och Ricky lämna festen med Penny. Dom hoppar in i bilen och jag bestämmer mig för att följa efter men försiktigt så att dom inte ser mig. Jag springer efter och ser att dom stannar utanför Pennys hus. Dom följer henne in och jag går försiktigt upp vid ett fönster där jag ser bra. Dom sitter vid köksbordet och pratar och dricker te. Jag försöker se vad dom säger men jag kan varken höra eller läsa läppar. Efter ungefär tjugo minuter så reser dom sig för att gå. Kian går mot dörren för att ta sina saker. Innan han går ut så ger han Penny en snabb kram. Ricky kommer efter Kian och ska ge Penny en kram. Men han ger henne inte en snabb kram utan han håller henne hårt runt midjan och stirrar henne i ögonen. Helt plötsligt så kysser dom varandra. Hans händer vandrar ner och rör vid hennes rumpa. Jag känner hur vreden börjar stiga. Dom släpper varandra och ler. Ricky ger henne en snabb puss innan han stänger dörren efter sig och går. Jag springer hem. När jag är hemma så sliter jag upp dörren och springer in. Jag kollar i spegeln och ser att mitt vargliknande utseende börjar avta. Jag går upp för att sätta på mig något lätt. När jag fått på mig mina kläder så hör jag hur ytterdörren stängs. Jag går ner för trappan och ser Kian och Ricky. Det första jag gör är att gå fram och ge Ricky en fet käftsmäll. Han flyger åt sidan och kollar frågandes på mig.

R: Vad fan gör du?

K: Är du dum i huvet eller?

S: Hur fan kunde du kyssa henne?

R: Va snackar du om?

S: Jag såg dig kyssa Penny.

Jag känner hur tårarna börjar komma.

K: Vad menar han?

R: Ähum, asså när du hade gått så kysste jag Penny.

K: Är du efterbliven eller?

S: Jag trodde vi vänner.

Ricky stirrar på mig med öppen mun. Jag skulle precis gå fram när..

Tack, tack, tack ni som läser. Sprid vidare så får ni ett nytt kapitel snart! ❤️

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 25, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Varulv eller vampyr?Where stories live. Discover now