Väl framme vid festen så hoppar vi ut och får många blickar på den dyra snygga bilen. Och till allas förvåning så hoppar jag ut ur den. Jag får en släng av ångest när jag ser att det bara är folk från skolan. Jag sträcker på ryggen och tar Sam i armen. Han lägger den runt min midja och vi går in. Inne i huset var det fullt av folk. Några stod och dansa, vissa stod och snacka och så var det en soffa full utav folk som satt och hångla. Vi gick till köket för att ta något att dricka. Han sträckte fram en cider och jag tog emot den. Ricky och Kian hade redan tusentals tjejer på dom. Dom såg rätt nöjda ut.
-Dom får alltid tjejer på sånna här fester, sa Sam och skratta till.
-Jag förstår varför, säger jag och fnissar till.
-Va? Sam tittar frågandes på mig. Det är då jag inser vad jag har sagt.
-Jag driver, säger jag och skakar på huvet.
-Verkligen? Säger han och tittar retligt på mig. Han kommer närmare och tar mig runt midjan. Vi kysser varandra en lång stund.
-Joina dom i soffan!! Skriker Kian och flinar. Jag släpper Sam och börjar skratta.
-Åh ditt skratt är så underbart, säger Sam och ler.
Jag rodnar och tittar leendes ner i marken. Han tar min hand och tittar flörtigt på mig och sen på trappan. Jag förstår direkt vad han menar och tar ett steg fram. Ett stort leende spricker upp på hans läppar och han börjar gå. Jag går lätt efter. Ricky och Kian busvisslar. Sam tittar på dom och pekar finger. Vi går upp för trappan och väl uppe så trycker Sam mig mot dörren. Han kysser min nacke och jag putar med rumpan och känner hans hårda stånd genom byxorna. Jag drar med honom till ett sovrum och öppnar dörren. Vi slänger oss in och låser dörren. Han tar av sig tröjan och jag blir ännu mer upphetsad av att se hans vältränade sexpack och tydliga V. Jag tar av mig klackskorna och han drar ner dragkedjan på min klänning och den åker ner. Hans ögon blir stora som golfbollar när han ser mig. Jag har ganska tydliga kurvor, stor rumpa och ganska medelstora bröst. Men det syns aldrig när jag har kläder. Han tar tag i min midja och hans sexpack glider över min mage. Jag går till sängen och vickar lite extra på rumpan eftersom jag vet att Sam tittar. Jag lägger mig på sängen och Sam tar sin tröja och knyter fast mina händer i sängen. Han sätter sig över mig och kysser mig lätt. Han knäpper upp min bh med en hand och sätter sig rak i ryggen för att titta på mig. Han blir helt till sig av att se min nakna överkropp och kysser mig på halsen. Han tar ett fast grepp om mitt bröst och nafsar lätt på halsen och flåsar mig sexigt i örat. Vilket gör mig ännu kåtare. Jag lyckas ta mig ur Sams tröja och vänder på oss så att jag är över honom. Han tittar på mig och ler. Jag kysser han på munnen och går sedan ner. Jag kysser hans mage och använder mina händer för att få upp hans byxor. Jag smeker honom med ena handen utanför kalsongerna. Precis när jag ska dra ner hans kalsonger så slits dörren upp av Kian.
-Vad i helvete håller du på med!? Skriker Sam argt.
-Du kommer inte tro vilka som är här, säger Kian andfått.
-Kan det inte vänta frågar han och nickar mot sängen där jag sitter med ett täcke runt mig.
-Oj, hej Penny. Säger Kian glatt och vinkar. Och nej det kan inte vänta.
Med en stor suck vänder sig Sam om för att ta på sig sina kläder. Kian stänger dörren och jag går upp för att sätta på mig min bh och klänning. Skorna tar jag i handen. Sam kramar mig och viskar i örat.
-Vi är inte klara här, säger han och ler. Jag tittar flörtigt på honom och ger han en puss på kinden. Vi går ner och letar upp Kian och Ricky. När vi ser dom så stannar Sam upp. Hans ögon blir helt kolsvarta.
-Va fan gör ni här? Skriker han argt och musiken sänks. Folk börjar viska och samla sig runt. Helt plötsligt ser jag vem det är. Det är Taylor.
-Hej Penny, säger han och ler. Sam vrider huvet till mig och stirrar.
-Jag träffade honom när jag gick Från dig förut. Taylor tar ett steg fram för att krama mig men Sam markerar sitt revir genom att krama mig om rumpan och ge mig en stor passionerad kyss. Taylor stannar och hans ögon svartnar till.
-Du borde veta bättre än att komma hit själv, säger Sam och ler.
-Vem har sagt att jag är själv, säger Taylor och nickar mot oss. Vi vänder oss om och jag höll på att svimma. Jordens snyggaste killar närmade sig oss och gick till Taylor.
-Men så ohyfsat, jag måste ju presentera dom. Säger Taylor och ler. Det här är Aaron Dallas, Jack Reynolds och Nash Gilinsky. Killarna tittar på mig och ler. Jag rodnar och tittar ner i marken. Sam märker att jag rodnar och blir arg.
-Ni har inget här att göra, skriker han.
-Jodå, du ska bara veta. Taylor ler.
Sam tar ett steg fram och folk ställer sig i en ring runt dom och skriker som ett par vildar. Taylor tar av sig sin tröja och ett tydligt sexpack syns. Han slänger tröjan på Sam vilket inte gör någonting bättre. Det är då något konstigt händer och jag tar ett stort steg bort från Sam.
YOU ARE READING
Varulv eller vampyr?
FanfictionEn fanfiction om O2L och Magcon. Penny är utstött och har nästan inga vänner. En dag hamnar hon bredvid skolans nya snygga kille Sam Caylen. Dom ska göra ett grupparbete ihop och åker hem till Sam efter skolan. Sam bor tillsammans med sina två bäst...