OUZOUNUN AĞIZINDAN:
Ona söylediğim sözle bana samimi bir bakış atmıştı.Dudaklarını yavaşça dudaklarımla birleştirdi ve sanki bir kelebeğin ömrü gibi kısacık bir öpücük verdi.
Erika:Ouzou....
Ouzou:Evet......
Erika:Yanağında bir arı var sakın kımıldama
Dediği anda yanağımdaki acıyla bağırmaya başlamıştım.Hiçbirşey yapmadan nasıl soktu bu şey beni?!Erika hemen buz getirdi ve yanağıma bastırmaya başladı.
Erika:Şanslısın fazla birşey yok sivilce gibi duruyor...
Ouzou:Püffffff
Ben böyle püflerken birden telefonum çaldı.Arayan Kotaydı.
TELEFONDA:
Ouzou:Sorun ne?
Kota:Canım sıkkın
Ouzou:Neden?
Kota:Bilmiyorum seninle dertleşmek istedim
Ouzou:Birazdan eve gelirim o zaman konuşuruz
Kota:Peki..
Dedi ve telefonu kapattı.Sesi kötü geliyordu.
Erika:Ouzou kimmiş?
Ouzou:Kota ve sesi tuhaf geliyordu....şey gitmem gere Erika
Erika:Önemli değil....
Bu kısa konuşmadan sonra yola çıktık ve Erikayı eve bıraktıktan sonra kendi evime gittim.Kota üzgün bir şekilde oturuyordu.Yanına oturdum.
Ouzou:Sorun ne?
Kota:Başvurduğum kulüp beni reddetti.....
Ouzou:Bunda bu kadar üzülecek ne var?
Kota:Bu bir ispanyol kulübüydü ve ayrıca belimdeki o küçük kırık ilerlemiş Ouzou uzun süre futbola devam edemeyeceğim ben mahvoldum!!!
Aniden kollarını boynuma doladı ve ağlamaya başladı.Son olaydan dolayı ona kızgındım ama kıyamadım.Saçlarını okşadım.Onu ilk kez bana bu kadar içten sarılırken görmüştüm.
Ouzou:Merak etme iyileşeksin ben hen seni iyileştireceğim!
Bunun üzerine kocaman gülümsedi ve kendini koltuğa atıp uyumaya başladı.
UZUN SÜRE YOKTUM UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR YORUM YAPIN LÜTFEN