Χελοοοου πιπολ.
Δεν ξρ καν αν ο τιτλος γράφεται ετσι....μπαντ αι τραι.
Σοοο περναω μία φαση που θέλω να γράψω τόσα πολλά και νιώθω ότι στο dead inside δεν χωράνε όλα και όχι ξεκάθαρα σε "ποίηση".
Επείσης θελω ν φτιαξω κι άλλα βιβλία ετσι ώστε να μην είναι ένα μπαχαλο αυτό το βιβλίο.
Ν Α Ι θα το συνεχίσω κ θα γράφω διάφορα θέματα γιατί αν δε το κν κινδύνευει η σωματική μου ακαιρεοτητα (?).
Α Λ Λ Α
θα φτιαξω κι άλλα βιβλία ( το ξαναπα αυτό...)
Και θέλω γνώμες για το τι θέμα (ΟΥΑΟΥ ΞΡ ΣΤΑ ΤΕΤΟΙΑ ΣΑΣ)
ΤΕΣΠΑ οποίος θλ ν βοηθήσει κ να πει τη γνώμη του να οι επιλογές:
( τζιζους αυτό που κν τρ είναι χάλια βσκ εγώ είμαι χάλια στο ν το κν Ααααααα )1) Black like darkness
Θα περιέχει ουσιαστικά κείμενα και ποίηση για διάφορα θέματα κάτι σα το Dead Inside!? Ελπίζω ν καταλαβατε.2)Cold skin(έτσι γράφεται?)
Ομζ αυτό θ είναι κάτι τόσο φακτ απ και ουαου και ουλαλα μαζί κ ενθουσιαζομαι μόνος μου...#φορεβερ αλοουν
Αααμ ξεκάθαρα σε μορφή ημερολογίου για τον Cole(απλά μ είπε μία κοπέλα το όνομα κ μ άρεσε) ο οποίος:
• Το δέρμα του είναι πάντα παγωμένο ( όχι δεν είναι βρικόλακας)
• Είναι αντικοινωνικος, δεν μιλάει σε κανέναν και όταν λέμε σε κανέναν εννοούμε σε Κ Α Ν Ε Ν Α Ν.( Έχει φωνή)
•Θα είναι καπως μυστήριος αλλά καμ ον το ημερολόγιο του διαβάζετε...
•Δεν του αρέσουν οι άνθρωποι αλλά η φύση.
•Για το απο πάνω λετσ σει ότι έχει χάσει κάποιον ( κάποια είναι).
• Αυτά ομγ εξαιτινγκ. Ναιοκσκαω.3) δεν έχω κάποια άλλη ιδέα αν δε σας άρεσε κάτι από τα αποπανω η ειστε ακαταδεκτοι ορ σαμθινκ πείτε μου εδώ τι να κάνω.
Εδώ---->
/Κυριακος./
Φιλουμπες.♥
ESTÁS LEYENDO
DEAD INSIDE
PoesíaΑφου ειμαι χομ αλοουν ολ δε ταιμ εδω θα ανεβαζω διαφορα κειμενα, στιχακια κλπ οταν νιωθω γαμησε τα...ετοιμαστειτε να σας τα πριζω καθε μερα μπειμπιιιιζ