היי לכולם, כאן אייקו!
הרעיון הוא של Angie_s במקור, אז קרדיט לה.
נכון שוואטפד הוא מקום בו הספרים שולטים אבל פאק איט, יש פה ספרים על ציור ואני לא חסרת חוש איפוק. יש פה הרבה אנשים שאוהבים לצייר (למגירה בעיקר) ואני בטוחה שהם ישמחו לדעת איפה הם יכולים להשתפר.
ממליצה מראש לקרוא את:
1. "טיפים לציורים" מאת Warriorforever1502. זה עוזר וספר ממש חינוכי.
2. "איך לשפר את הכריכה שלכם" מאת AmoraTheEnchantres. אולי הוא מדבר על כריכות, אבל יש בו דברים שיכולים לעזור גם לציורים שלכם.אני מודעת לכך שאני רק חובבנית בתחום בדיוק כמוכם, אבל אני אעשה את המיטב שלי כדי לתת ביקורת מקצועית ומכוונת כמה שאפשר. אני אשתדל כמובן לתת ביקורת גם אם זה לא הסגנון האהוב עליי או אחד שאני מכירה ומציירת. זה שפתחתי ספר ביקורות לא אומר שאני בהכרח יותר טובה ממכם בציור! זה ממש לא זה! אני גם לא אדם משועמם שיעשה את זה כי הוא מחפש איך להעסיק את עצמו. אני פתחתי ספר ביקורות כי חשבתי שזה יהיה נחמד לעזור לכם להשתפר.
בסכ"ה ביקורת לציור זה דבר נחמד: זה מפתח את החשיבה, רואים דברים חדשים שלא שמים לב אליהם, לומדים דברים חדשים על העולם שלנו. אני ממש חולה על ביקורת לציורים שלי ואוהבת לבקר ציורים של אחרים, סלחו לי.
שלחו לי את הציור או ציורים (ואם רשמתם אותו מתמונה כלשהי אז שלחו גם את התמונה) באחת הדרכים הבאות:
1. למייל שלי irena32e@gmail.com
2. יש אתרים להעלאת תמונות כמו interload. שלחו לי את הקישור של התמונה שהעלתם לפרטי.
3. לאינסטגרם שלי aiko2u
4. דרך ספר חפירות. תגידו לי באיזה חלק הציור שאתם רוצים לקבל עליו ביקורת (ואם יש כמה אז תגידו לי איזה).
הערות לפני שאתם שולחים ציורים!
1. אני לא נותנת ביקורות לסקיצות ולקשקושים! זה נובע מכמה סיבות: ראשית, שניהם נעשים בשביל הכיף, לפרוק עצבים ולהקל על המוח. שנית, הם לא מסודרים, נקיים או מלאים בהשקעה שניתנת לציור. זה יהיה נורא לבקר סקיצה עם דרישות של ציור.2. הציור שנתתם לי לביקורת הוא רישום של משהו? שלחו לי את התמונה. יהיה יותר נוח לראות איפה אפשר לשפר ביחס לתמונה.
3. לא חובה להיות משתמש וואטפד בשביל לקבל ביקורת! אם חברים שלכם רוצים ביקורת על ציור שלהם אבל אין להם משתמש כאן, הם בשמחה יכולים לשלוח לי בקשה.
4. אני יכולה לתת ביקורות צולבות ולא נעימות לקריאה, ואני מניחה שרוב הביקורות שלי כאן יהיו כאלה. אני אשתדל להיות כמה שפחות בוטה עם מילותיי אבל ראו הוזהרתם!
5. אתם יכולים לשלוח לי כמה ציורים שאתם רוצים וכמה פעמים שאתם רוצים. אני אבקר כל ציור בנפרד מטעמי נוחות אלא אם כן זה יש טעויות שחוזרות על עצמן.
6. אם יש לכם בעיה מסוימת עם משהו מסוים בציור (כגון ידיים, העין השנייה XD) ואתם כבר לא יודעים איך לטפל בזה, אני אשמח אם תגידו את זה.
7. תמנעו מלשלוח ציורים סוריאליסטים!
קודם כל, זה זרם שאני ממש לא חזקה בו. וגם אני לא רוצה שהביקורת שלי תפגע ברעיון עצמו כי זה ציור של הנפש או האידיאולוגיה שלכם. במידה ואתם כן שולחים לי ציור סוריאליסטי, אני אתן ביקורת רק על חלקים ריאליסטים כמו אנטומיה וכל זה. כמובן תגידו לי מראש אם פרופורציות או אנטומיה או צל שנעשים בציור מכוונים או לא כדי שלא אבקר אותם.8. תגידו לי מראש אם זה יעליב אתכם אם אני אצייר את הציורים שלכם כסקיצה בסגנון שלי כדי להמחיש דברים
אתם מוזמנים לשלוח הסבר על הציור שלכם כמובן יש כזה. זה יכול להיות נחמד לדעת מה עומד מאחוריי העבודה (וכמו הרבה דברים כאן, זה יעזור לי לבקר את הציור שלכם).
9. אם אתם לא רוצים שאתייג את המשתמש שלכם בביקורת, תגידו לי ואני אתן לכם שם בדוי.
טוב כיתה, נתראה בביקורות!
YOU ARE READING
ברוכים הבאים לכיתת אמנות-ספר ביקורות- סגור
Random●סגור● יש כאן מלא אנשים בוואטפד שאוהבים לצייר וכנראה גם רוצים להשתפר. יש כנראה פה אנשים שמרגישים תקועים בציור ולא יודעים מה לא בסדר. זה יהיה נחמד לקבל ביקורת על ציורים, נכון? טוב, אז אני כאן בשבילכם. פרטים נוספים בספר! רעיון מקורי מאת @angie_s