שלומות לכולם, זאת שוב אני. בלי עיכובים מיותרים, ניגש לביקורת נוספת של lordgrayy
הציור שלו:
מבט ראשוני: זה חמוד ממש~
הערות:
אני אוהבת את הפוזה הביישנית אך בטוחה שלו. לפי איך שנראה בציור שלך, הוא בחור ממש נחמד, אנרגטי, קצת ביישן (ונראה לי קצת קלמזי). אם זה מה שרצית להביע, אז הצלחת. אם לא, אז מציעה לך לחשוב איך אתה יכול להביע את מה שרצית.אין לי יותר מדי הערות על הציור הזה כי הוא טוב בעיניי בסה"כ. אמנם פשוט, אבל אין יותר מדי טעויות קריטיות במקומות שיכולים לטעות בהם.
ראשית, יד ימין של הדמות לא בנויה טוב. לפי איך שזה נראה בציור שלך, יש מפרק נוסף בחלק שיש עליו שרוול לחלק שאין עליו שרוול. הנה המחשה של הנושא:
בפועל זה לא אמור להיות ככה ואין צורך לפרט על כך (זה יהיה מטומטם להסביר משהו שאתה בעצמך יודע עוד מלידה), אפשר פשוט להסתכל על היד שלנו ולהבין.
השערה שלי למה זה קרה: כנראה ציירת את זה מיד בשוט 1. הכוונה שלי היא שציירת את החולצה ואת היד באותו זמן במקום לבנות את הדמות בציור לאט לאט. תבנה קודם את הגוף של הדמות שלך ואז תלביש אותו, ככה דברים יוצאים מדויקים יותר.
שנית, כמו בציור הקודם: הקפלים טובים, אבל יש שניין שלא הסתדרו לי. הנה סימון שלהם לפני ההסבר:
1. הקפל בשרוול הימני: הקפל הזה לא מרגיש קשור לשום דבר. אני מבינה שזה קפל של המתיחה של השרוול בעקבות היד המורמת, אבל הוא מבוצע לא כל כך טוב. קפלים כאלה יהיו יותר באזור בית השחי או ממש מהקצה של הקו של הזרוע בציור. הנה ההמחשה של הדברים שלי:
פשוט היית צריך לקשר את הקפל לנקודת אחיזה או מתיחה: אזור בית שחי או קצה הזרוע, לא יותר מזה ולא פחות.
2. אני לא מבינה את המקור לקפל במותן השמאלית. קפל כזה יהיה בתנועה של סיבוב פלג גוף עליו של הגוף במותניים או שמישהו אוחז בדמות שם בצביטה (שבפעולה זאת יתלוו קפלים נוספים ככל שהסיבוב שהדמות עושה גדול יותר), אבל זה לא המצב לפי התנועה של הדמות.
3. הקפלים בסכ"ה טובים, אבל קפלים זה לא רק הקווים עצמם כפי שרואים אותם בהרבה סגנונות מצוירים יותר. קפלים הם בליטות ושקעים על פני השטח, לכן ייראו כל מיני "גבעות" בקפלים ביד המורמת בציור. אני מבינה מאיפה המחשבה הזאת נובעת, גם אני חוטאת בה כשאני מציירת קפלים בחולצות.
סיכום וטיפים להמשך:
אין לי יותר מדי מה לומר על הציור כי כמו שאמרתי בהתחלה, הציור הזה טוב. בעניין הקפלים, אני מציעה לך ללמוד את הנושא. ברגע שתהיה לך אפשרות לצאת מהבית, תסתכל על איך בגדים של אנשים נראים וזזים כשאנשים זזים. אתה תראה איך הקפלים נראים ומתנהגים. אפשר להתפשר גם על סדרות לא מצוירות במחשב או בנטפליקס שגם שם הדמויות זזות, אני פחות ממליצה על זה בגלל שזה יכול להרוס את ההנאה שלך מהסדרה.
סדר הביקורות
1. ציור של 123shahaf
2. שני ציורים של נוספים של lordgrayy. הוא כן שלח 5 ציורים במכה אבל מפצלת אותם לכמה סבבים כי יש עוד כאלה שמחכים לביקורת.
3. ציור מאת rodrik13
4. שלושה ציורים של sango_coral0505
5. 2 ציורים של user09390918 שיהיו בביקורת אחת
6. שני ציורים של sapirlife
נתראה בביקורת הבאה! אם יש לכם לכם הארות או הערות, נשמח לשמוע בתגובות.
YOU ARE READING
ברוכים הבאים לכיתת אמנות-ספר ביקורות- סגור
Random●סגור● יש כאן מלא אנשים בוואטפד שאוהבים לצייר וכנראה גם רוצים להשתפר. יש כנראה פה אנשים שמרגישים תקועים בציור ולא יודעים מה לא בסדר. זה יהיה נחמד לקבל ביקורת על ציורים, נכון? טוב, אז אני כאן בשבילכם. פרטים נוספים בספר! רעיון מקורי מאת @angie_s