שלום לכולם, מה נשמע? אני יודעת שזה לא המקום לדבר על זה, אבל הוואטפד הישראלי מרגיש שקט מדי. יותר מדי. המצב הזה די מטריד כי פעם וואטפד היה מקום בו היינו מבלים ביחד, היה רעש, הייתה אווירה כיפית. עכשיו הכל שומם וזה עצוב. אני יודעת שלאף אחד מאיתנו אין זמן, זה מובן; לכל אחד ואחת מאיתנו יש עומס בחייו האישיים ואין זמן לבלות כאן. אני יודעת שזה יותר מדי, אבל בבקשה, אם תוכלו להקדיש קצת זמן מהיום שלכם לוואטפד, אפילו חמש דקות, זה יהיה נהדר. תקראו, תשתתפו בפרויקטים ותחרויות שונות שנפתחות כאן, תדברו עם אנשים כאן, תכתבו דברים ותפרסמו, העיקר שתראו סימן חיים. תקראו לי דרמטית, אבל זה נכון. אם אתם רוצים לדבר על זה, תכתבו כאן למרות ששוב, זה לא המקום.
ועכשיו נעבור למנה העיקרית, הביקורת. היום נדבר על הציור של lordgrayy. היה לי קשה לתייג אותך כי לא ידעתי ששינית את שם המשתמש שלך מא'ירת ללורד גריי. כמה נחמד לראות אותך כאן שוב (שמרגישה כמו היכרות מחדש בשבילי), מקווה שאתה מוכן לביקורת הזאת אחרי שחיכית הרבה זמן.
הנה אנחנו יוצאים, חברים!
הציור:
התמונה עליה הוא התבסס
מבט ראשוני: וואו! אני ממש אוהבת את השיפור שלך! אפשר להרגיש את התמונה הזאת: את ההיסוס של הבחור, התחושה שהוא מתחת למים. גם בחירת הצבעים מהממת בעיניי. זה מרגיש כמו ערבוב של ציור מסורתי וציור דיגיטלי. כל הכבוד, ילד!
הערות:
שאלה: איפה הגבות של הדמות שלך? אני פשוט לא רואה אותן וזה קצת מציק לי בעין. המסגרת של המשקפיים כל עוד היא במידות נורמליות לא מסתירה את הגבות, עדיין ייראו אותן. ככל שהמסגרת תהיה גדולה יותר, כך הגבות יוסתרו יותר על ידי החלק העליון של המסגרת, אבל רק אם המשקפיים הם אוברסייז, הגבות יוסתרו. אם המסגרת קטנה, יראו את הגבות. אם היא בינונית כמו אצל הדמות שלך, הגבות חצי יוסתרו על ידי המסגרת. לגבי האוברסייז כבר אמרתי אז לא אחזור על זה שוב. אבל הגודל של המשקפיים בלבד הוא לא הפרמטר היחיד, אלא גם המרחק של הגבות מהעין. יש אנשים שהגבות יותר קרובות לעין ויש כאלה עם גבות רחוקות יותר. זה ייראה שונה בין אדם שהגבות שלו קרובות יותר לבין אדם שהגבות שלו רחוקות יותר. שני הפרמטרים נתונים לבחירה שלך כשאתה מצייר אם אתה מצייר דמויות מהראש או מהזיכרון. אם אתה רושם מישהו מתמונה או שאתה מביט בו בשר ודם, שים לב לסוגיה הזאת.
הנה שתי תמונות להמחשה (כמובן שאני שולחת אותך לאינטרנט והחוצה כדי להסתכל על אנשים עם משקפיים):
YOU ARE READING
ברוכים הבאים לכיתת אמנות-ספר ביקורות- סגור
Random●סגור● יש כאן מלא אנשים בוואטפד שאוהבים לצייר וכנראה גם רוצים להשתפר. יש כנראה פה אנשים שמרגישים תקועים בציור ולא יודעים מה לא בסדר. זה יהיה נחמד לקבל ביקורת על ציורים, נכון? טוב, אז אני כאן בשבילכם. פרטים נוספים בספר! רעיון מקורי מאת @angie_s