Prolog
Skróty:
T.I. - Twoje imie
T.K.W. - Twój kolor włosów
I.N.P. - Imie najleprzej przyjaciółki
Ok to chyba wszystko więc zaczynajmy
___________________________________________
Masz na imie (T.I.). Masz 17 lat i mieszkasz z rodzicami. Jedno z twoich oczu jest niebieskie a drugie czrwone, przez to jedno z nich (czerwone) zakrywasz. Kiedy miałaś sześć i pół roku twoja najlepsza przyjaciółka została zabita, a ty od tamtego czasu nie odczuwasz żadnych emocji. Nauczyłaś się jednak je udawać i zachowywać się jak osoba która je ma. Masz czarne kocie uszy i ogon, a co do tęczówek to są takie dlatego, że możesz kontrolować magie ognia i wody, ale nikomu o tym nie mówisz. Może i czasami pokazujesz to w szkole, ale każdy myśli że tego nie ukrywasz. Nawet twoi rodzice o tym nie wiedzą. Dostałaś wiadomość od dyrektorki abyś jutro przyszła pół godziny wcześniej do szkoły, oprowadzić jakiegoś „Dusta". Napisała także iż twój kuzyn PJ i jego kumple też przyjdą. Oh, czyżbym zapomniała dodać, że tydzień temu potwory wyszły na powierzchnie, no cóż to teraz już wiesz. Jesteś jedną z najlepszych uczniów w szkole i dzięki temu jesteś przewodniczącą szkoły, klasy i jak coś to pomagasz dyrektorce w papierach. Mimo to zawsze znajdujesz także czas by pomóc innym uczniom w nauce. Tak czy siak powiem ci teraz coś o twoim ubiorze. Zawsze ubierasz się w skórzaną kurtkę (ogólnie podobną do UF Papyrusa) z kolcami na kołnierzu. Na jutro przygotowałaś sobie tą kurtkę (oczywista oczywistość), białą bluzkę z jednym obciągniętym na dół końcem (nwm jak inaczej to opisać) i czarnymi (?) zawijasami (?), czarne leginsy z czerwonymi paskami. Jako fryzurę zaplanowałaś sobie, że zrobisz dwa małe koczki tak aby większość włosów luźno latała na wietrze. Gdy miałaś wszystko zaplanowane postanowiłaś im zrobić mini mapki szkoły. Miałaś talent do rysowania co skutkowało tym, że zawsze z plastyki miałaś szóstki, miło co nie? Właśnie spojrzałaś na zegarek i zauważyłaś że jest godzina 21:23, więc zdecydowałaś że pójdziesz spać, nie świadoma tego co cię jutro zdarzy.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------A tutaj mój ulubiony art z neta
326 słów. Dla mnie dużo. następną część dodam tak około za tydzień a potem postaram sie codziennie albo co 2 dni. To dozobaczenia w następnej części.(jeżeli będzie sie podobać to wstawie za 3 dni następną część i prosze o napisanie jeżeli mam zrobić wersje prologu z perspektywy Dusta)
YOU ARE READING
(Zawieszone) Nerd and Jock AU/ Dust x reader/Miłość bez uczuć
Teen FictionPo co opis skoro i tak nikt go nie czyta ale rzeby nie było że nie ostrzegałam MOGĄ wystąpić sceny +18 ale nwm bo to moja pierwsza książka