pov(T.I.)
Wstałam o 5:30. Zrobiłam poranną toaletę i się przebrałam. Gdy zeszłam na dół zobaczyłam na stole karteczkę, na której było napisane ,, (T.I.) wyjechaliśmy na tydzień do hotelu odpocząć od codzienności i załatwić parę spraw. Pieniądze masz w szufladzie pod telewizorem. Jeżeli będziesz czegoś potrzebowała zadzwoń." No pięknie znowu gdzieś wyjechali. Przyzwyczaiłam się do tego, ale mogli by chociaż powiedzieć po co. Tak czy siak zrobiłam se śniadanie, zjadłam, wzięłam już wczoraj przygotowany plecak i poszłam do szkoły. Po drodze słuchałam muzyki. O godzinie 6:00 byłam przy szkole. Lekcje się zaczynają o godzinie 7:00 więc miałam trochę czasu. Kiedy stałam i słuchałam muzyki zobaczyłam, że mój kuzyn PJ idzie ze swoimi przyjaciółmi.
-Siemka (T.I.)-Powiedział PJ gdy był już blisko.
-Siema-odpowiedziałam bez większego namysłu.
-Poznajcie moją kuzynkę (T.I.)-Powiedział mój kuzyn, poznaliśmy się trochę i gadaliśmy jakieś 15 minut. Później zobaczyliśmy Dusta idącego w naszą stronę. Pomachałam mu, a on mi. Wszyscy spojrzeli na mnie pytająco, bo już z daleka było widać, że to nerd.
-Nowy uczeń- odparłaś obojętnie. Gdy podszedł do was przywitałam się grzecznie ale paczka PJ jakoś nie zamierzała się przywitać, więc posłałam im gniewne spojrzenie i też się przywitali.
Time Skip
Po oprowadzeniu ich rozdałam im mini mapki przygotowane wczoraj i klucze do szafek. Dałam im także plan lekcji. Była godzina 6:43, więc poszłam pod sale od historii. Większość uczniów już tam była i patrzała na mnie ze zdziwieniem, bo normalnie to ja byłam pierwsza.
-Nowi uczniowie - powiedziałam, a oni tylko spojrzeli za mnie na paczkę mojego kuzyna I Dusta, bo okazało się, że cały czas szli za mną ponieważ chodzimy do tej samej klasy. Wzięłam klucze i otworzyłam drzwi do klasy, tym samym wpuszczając uczniów. Zanim przyszedł pan Nighmare, (nauczyciel historii.Dop.Autorki) przedstawiłam nowych uczniów. Każdy zajął swoje miejsce, a na moje szczęście albo nie szczęście, Dust siedział koło mnie.
Mam zrobić prolog z perspektywy Dusta czy PJ. Piszcie, za 5 dni zrobię podliczanie.
________________________________________________________________________________
298 słów. Sory że rozdział taki krótki ale tak bywa nie mam zbyt czasu na pisanie. Bajo!
YOU ARE READING
(Zawieszone) Nerd and Jock AU/ Dust x reader/Miłość bez uczuć
Ficção AdolescentePo co opis skoro i tak nikt go nie czyta ale rzeby nie było że nie ostrzegałam MOGĄ wystąpić sceny +18 ale nwm bo to moja pierwsza książka