Egy gyönyörűszép szombaton keltünk fel az ikretesómmal Lillával,de amint felébredtünk egy kocsiban találtuk magunkat.Megkérdeztük apát és anyát,hogy hova tartunk.
-Megyunk Norvégiába azon belül Troforsba meglátogatni néhány régi ismerőst!-mondta apa
-Mi ismerjük őket?-kérdeztük egyszerre(ahw ez az ikres dolog😂)
-Nem!-neztek össze anyával.
Kb 4 napot utaztunk mire odaértünk,de ODAÉRTÜNK!Apa és anya egy csomó bőröndöt és szatyrot vettek ki(gondolom nem csak 1 órára jöttünk)Kint egy néni es egy bácsi fogadott minket a házuk egy tó előtt állt. Ahw máris beleszerettem ebbe a helybe😍.
-Bearn,Eny de jó úkra látni titeket!-mondta apa és közbe megölelték egymást.
-Titeket is jó végre látni!-mondta Bearn.Mi Lillával csak néztük a szülőket,hogyan ölelik egymást és egyszer csak felénk fordul Eny.
-Ők a ti lányaitok?Csak nem ikrek?
-Dehogynem ők a mi lányaink és igen ikrek.Miért?
-Mert nekünk is van két fiúnk és ők is ikrek!
-Na ez remek!-mosolygott apa
-Na mivan itt kint fogunk estig állni?-nevette el magát Bearn.-Gyertek be.
Anya megkert minket hogy hozzuk a bőröndjeinket.Megfogtuk Lillával és bevittük.Egy kislány nyitotta ki nekünk az ajtót.
-Istenem de cuki vagy!-dobtam el a bőröndömet és megöleltem.
-Hogy hívnak?-kérdeztem
-Emmának,Emma Gunnarsennek!
-És téged hogy hívnak Adriennek de nyugodtan szólíts csak Adrinak.
-Oksi!-és kacsintott egyet.
-És ő kicsoda?-mutatott a hátam mögé.
-Ja tényleg....Ő itt az ikertesóm Lilla.
-Ó szia Lilla én Emma vagyok te tényleg az Adri ikertesója vagy?
-Igen!-mosolyodott el Lilla és megölelte.
-Bocsi hogy feltartottalak titeket,gyertek csak beljebb!-állt el az ajtó elől.
-Semmi baj!-mosolyogtunk és bementünk.
-Wow nagyon szép házatok van!
-Köszi!
Lepakoltuk a bőröndöket a kanapé mellé ami nagyon menci fehér volt egy kandalló előtt állt és a kandalló felett meg volt egy tévé.
-Kaphatok inni?-kérdezte meg Lilla Emmától.
-Hát persze gyere itt a konyha!-mutatott előre.
-Vannak még tesóid vagy egyke vagy?-kérdezte Lilla és kortyolt a vízből.
-Persze,vannak méghozzá két bátyám akik ikrek,Marcus és Martinus.-kortyolt ő is egyet.
-Áááá ikrek!-mosolyodott el Lilla.
Abban a pillanatban két fiú jött le a lépcsőn Lilla még beszélgetett én meg háttal voltam a lépcsőnek.Annyit veszek észre,hogy valaki nekem támaszkodi míg én apáékat néztem ahogyan beszélgetnek.Egy picit elfordítom a fejemet,hogy megnézzem ki az.Egy fiút làtok akinek a haja teteje picit szőke gondolom ombre ha mert a haja tőve barna volt.
-Szia!- nyitottam ki a számat.
-Szia!-köszönt vissza.
-Te kivagy?-ekkor már nem támaszkodott rám és szembefordultam vele.
-Marcusnak hívnak Emma bátyja vagyok!-nézett Emmára.
-És te ki vagy?
-Én Adri vagyok Lilla ikertesója aki éppen ott beszélget Emmával...De Ki az ott Lilla mellett?
-Ő meg az én ikertesóm Martinus!-mosolyodott el.
-Ááá szóval ikrek vagytok!
-Igen!
Ekkor Marcus elment Lillához és bemutatkozott neki.Hozzám idejött Martinus.
-Szia!-köszönt nekem.
-Szia!
-Hogy hivnak?
-Adrinak.És gondolom te vagy Martinus.
-Igen de te ezt honnan tudod?
-Az előbb mondta Marcus!-mosolyogtam.
-Ááá értem... és őt hogyan hívják?-mutatott Lillára.
-Lillának!Miért?
-Mert helyes lány!-elpirult és odament apáékhoz bemutatkozni.Én addig odamentem Lillához és elkezdtük kitárgyalni a fiúkat.(igen mi ezt szoktuk😂)
-Lilla olyan cuki Marcus!-estem össze a kezei közé.
-Talán tetszik?-húzta fel a a jobb szemöldökét Lilla.
-Meglehet..Próbáltam nem a szemébe nézni mert tuti elröhögöm magamat.
-És neked nem jön be Martinus??-húztam fel mindkét szemöldökömet.
-Aranyos fiú meg cuki, de még kell egy kis idő, hogy jobban megismerjem!-állított a lábamra Lilla.
-Gyerekek kész a vacsora!-szólt Bearn.
Mindenki odaült az aztalhoz.Finom krumpipürévolt rántotthússal (nyamm😋)Befejeztük a vacsit.Nagyon finom volt.
-Adri,Lilla nincsen kedvetek feljönni a szobánkba?-kérdezte Marcus és Martinus is.
-De!-bólintottunk Lillával.
Felértünk és 4 ajtó fogadott minket a bal oldali szélsőre Emma, a kettő középsőre Marcus és Martinus es jobb oldali szélsőre Maya volt ráírva.
-ki az a Maya?-kérdezte meg Lilla és pont én is ezt akartam kérdezni.
-Ő a nővérünk csak éppen nincsen itthon mert fotózáson van Holywood-ban.
-Akkor biztos nagyon híres.
-Igen,de kinek a szobájába menjünk?
-Menjünk az enyembe!-tette Marcus szupermam pózba a kezét.Ezen mind a 4-en szakadtunk.Bementünk a szobájába Marcus egy babzsakra Martinus egy székre, mi Lillával az ágyra ültünk.
-Meséljetek valamit magatokról!-mondta Martinus.
-Hát mi örökbe lettünk fogadva már 13 éve élünk együtt Larával és Edward-dal.Úgymond ,,Híresek'' vagyunk mert 27M rajongónkvan.
-Ez szomorú és tudjátok ki az igazi szüleitek?-kérdezte Marcus.
-Nem!-mondta Lilla.-De nem baj mert mi úgy szeretjük Larát és Edwardot ,mint az igazi szüleinket!-öleltük meg egymást Adrival.Ehhez az öleléshez Marcus és Martinus is csatlakozott.
-Amúgy!-mondta Martinus-azzal a 27M rajongóval szerintem eléggé Híresek vagytok.
-Ha te mondod!-vontuk meg a vállunkat egyszerre.
-Játszunk felelsz vagy merszet?-kérdeztem.
-Aha!-mondták a fiúk.
-Akkor valaki adjon egy üveget!-mondta Marcus.
-Tessék!-nyujtotta oda neki Lilla.
-Lilla te pörgetsz!
-oké!-és imátkozott hogy engem pörgessen.
-Adri!-oh mamám miért?!-puszild meg Marcust!
-Mi?!(úgy éreztem magamat mintha kezdenék paradicsommá válni)-jól hallottad.PUSZILD MEG MARCUST!
-oké!
Szép lassan odamentem Marcushoz letérdeltem elé es megpusziltam.
-Nah Marcus milyen volt?-kerdezte Martinus de már fulladozott a nevetéstől😂.
-Jó volt!-és kacsintott egyet felém.
Ott helyben azt hittem hogy felrobbanok már olyan szinten paradicsom lehetett a fejem....
-Adri most te pörgetsz!
Pörgés-pörgés-pörgés és......Martinus!
-Menj oda az ablakhoz es kiabáld ki hogy Szeretem a my little pony-t😂!
Odament az ablakkhoz es kiüvöltötte!
Mindenki szakadta röhögéstől😂😂😂.
Martinus jött.Marcust pörgette..
-Marcus csókóld meg az Adrit!-lefagytam.MIVAN?!engem csókoljon meg az kizárt nem lehet. Annyit látok hogy Marcus közelít felém. Egyre közelebb jön felmért engem nagylevegő ÉSS..........