Adri szemszöge
Reggel van.Arra ébredtem,hogy valaki játszadozik a hajmmal.Természetes,hogy Marcus Gunnarsen.Azt tettettem hogy még alszok és mintha meg nem lennék ébren felefordultam.Egy nagyon pici résnyire kinyitottam a szememet,hogy lassam mit csinál.Picit elvörösödött amikor meglátta hogy kukucskálok.
Marcus:Ohh jóreggelt!-mondta egy nagy mosoly kiséreteben.
Én:jóreggelt!-mondtam tudjátok azzal a reggel rekedt hanggal.
Marcus:Nem megyünk le enni valamit mert éhen halok😂!
Én:Mehetünk csak gyorsan felöltözök😉
Marcus:Nekem így is jó😏!mondta egy perver mosollyal.
Én:Álmodozz,csak...ÁLMODOZZ!-és azzal kitessékeltem az ajtón ugyanis az előbb éhen akart halni szóval csak mennyen enni.
Én addig felöltöztem⬇️⬇️
A hajamat egyszerűen csak megféjültem és hagytam hadd lógjon hamár,,önálló"életet él.Lementem az emeletről egyenesen a konyha felé vettem az irányt.Ott megláttam egy doboz műzlit😋.Elővettem a tejet a hűtőből.A műzlit kidzettem egy tálba rá a tej.Leültem a pulthoz és elkezdtem enni.Egyszercsam Marcus huppan le a mellettem lévő székre.Marcus:Lenne kedved sétálni egyet a tónál?
Én:Persze!Hánykor?-kerdeztem mert hát igen kicsit későn keltem mert már fél 11 volt,de nem mi keltünk a legkésőbb,mert Martinus és Lilla most battyogta le yz emeletről.De már fel foltak öltözve.
Marcus:Hahó!Itt vagy Adri?-legyezett a szemem előtt mert amíg ezt magamban magyaráztam elfelejtettem hogy megkérdeztem hány óra van.
Én:Ja.I-igen!-ráztam mega fejem ezzel jelezve,hogy elbambultam.
Marcus:Okéé...Ja amugy mondjuk....legyen fél 5 kor?
Én:Nekem oké!-és azzal ettem tovább a műzlimet.
Martinus:Jóreggelt!-mondta es azt a szót egy nagy ásítás követte.
Marcus:Reggelt?!😂Ember mindjátt dél van!😂
Martinus:Mintha ti olyan korán keltetek volna....-fonta maga előtt össze a karjait és amolyan,,nézzmárráazórára"fejjel.
Én:Amúgy,hogy-hogy együtt aludtatok tubicáim?-es a szemem az elvörösödő Lilla és a tarkót vakaró Martinus között.Na meg persze,hogy témát váltsak.
Lilla:Ömm...izé..hát..MARTINUS!-suttogta de hát hogy is mondjam nem tud suttogni😂
Martinus:Mi együtt vagyunk!-mondta és közelebb húzta magához Lillát aki már alapból ott állt mellette.
Marcus,Én:Sokáig!
Leütünk a kanapéra filmetnézni mint ahogy szintem mióta itt vagyunk ezt csináltuk.Rendeltünk hozzá Pizzát.Én sonkás,gombás,kukoricás sajtaltöltött széllel.Es a többiek is hasonlót kértek csak ők nem kértek rá gombát.Kb olyan 15 perc múlva megjött a Pizza.Elindítottuk a Felhőatlaszt.Na mindegy megnéztük olyan3 oŕas volt plusz még 1 óra mert fel kellet mennem Emmával mennem Barbizni mert olyan cukin nezett hogy nem bírtem ellenállni.Szóval 3.óra.Még volt idő fél 5-ig ezért felmentem Marcus szobájába és kockultam és csak kockultam es amikor ránéztem az órára 4 óra volt.Szóval még egy picit lepihentem mert,,elfáradtam"a koclulásba(ha van ilyen😂) mikor felebredte akkor fel 5-ig volt meg kb 5 perc.Ezert felkeltem lementem az földszintre felvettem a cipőmet es már Marcus ott termett az ajtóban.
Marcus:Indulhatunk?-kerdezte és kinyitotta az ajtót.
En:Aham.
Sétáltunk.Odaértünk a tóhoz.Gyönyörű volt.Akár csak Marcus😍.Leültünk egy padra ami a tóval szemben volt.Marcus felé fordultam.Ő megcsókolt es én vissza.
Marcus:Nagyon szeretlek!-suttogta a fülembe.
Én:én is mindennél jobban!-pusziltam meg.
Marcus:Nálam nem jobban!-és megölelt.
Már egy ideje ott ülünk a padon olyan fél 9 lehetett es már eléggé sötet volt.Arra lettem figyelmes hogy egy szőke sarki.....jott oda hozzánk es konkrétan beleült Marcus ölébe és megcsókolta.Ott összetört bennem valami.Ellöktem aza riban..ot es ugy pofán vágtam Marcus hogy még azt a gyerekei is megemlegetik.
En:Te szemétlada!Az előbb itt mondod össze vissza,hogy szeretsz most meg már is mást falsz!-mondtam neki sírva ss elfutottam.Nem tudom merre mert nem ismerem a helyet.Koromsötét volt.Epp egy úton sétálok át.Nem érdekelt semmi és senki.Hallottam hogy valaki a nevemet kialltja.Nem fogalkoztam vele.Ahogy közelebb ert a hanga annyit hallotam hogy VIGYÁZZ!Elfordultam a másik iranyba evy nagy fény ss utána már csak sötetseg mindenhol....
Sziasztok.Bocsánat hogy rö id lett holnao folytiii.Vajon mi történt Adrival?Túleli?Ha tetszett akkor🌟és🗨.