Reggel van.Felkeltem,és tudtam,hogy még Marcus alszik mert éreztem édes szuszogásait.Aludtam volna tovább,de egy nagy bökkenő volt....PISILNEM KELL!!Hát azt hittem oda csurgatok.Ezért óvatosan levettem a derekamról a kezét és lábujjhegyen kiosontam a szobából.És azon nyomban sétáltam na jÓ ROHANTAM a WC-re.Amikor végre befejeztem a dolgomat megyek megnézem,hogy még Marcus alszik-e.Még méllyen szunyókált.Benéztem Martinus szobájabá.(mert hát miért is ne?😅)Benyitottam...
~Lilla szemszöge~
Martinus szobájában ültünk mikor kérdezni szeretettt volna valamit.
Martinus:Ő....figyu...Lilla nincs kedved..-vakarta meg a tarkóját és takargatt a full vörös fejét.
Én:Igen Tinus?-néztem rá bociszemekkel.
Martinus:Eljönni velem holnap valahova sétálni piknikezni stb....-hajtotta le a fejét
Én:Te most randira hívsz engem?-mosolyogtam és felemeltem a fejét.
Martinus:I-i-ig-igen!-dadogta.Én azon nyomban ráugrottam és rádöltünk az ágyára.
Én:Igen elmegyek veled randizni!-mondtam és nagyon erősen megöleltem mert még a csókra nem állok készen.
●○●●●○●○
Újra Adri szemszöge
Benyitottam.Hát hogy is fogalmazzam kicsit őőőő meglepődtem amit láttam.Lilla Martinust öleli,miközben az ágyra vannak borulva.
Én:őöőő...megzavartam valamit?-kuncogtam egy jó nagy vigyor kíséretében.
Tinus,Lilla:Nem!-mondták egyszerre talan túl gyorsan és szét ugrottak.
Én:ahaaaa......akkor én most inkább megyek!-és rohantam át a szomszéd szobába Marcushoz.
Én:MARCUUUUUSS!-mondtam jó hangosan
Marcus:Mivan?!-mondta valami nyöszörgős hangon.
Én:Miaz hogy,,Mivan"?!-vágtam be a durcit és megfordultam léptem volna ki az ajtón de valaki a csuklómnál visszaránt.Na szerintetek ki volt?Nem nem Donald Trupm hanem Marcus.Szorosan megölelt.
Marcus:Bocsi,hogy morcos voltam de szerintem ha en ébresztettelek volna fel úgy te is ilyen lettél volna.-mondta és belepuszilt a hajamba.
Én:Igazad van.
Marcus:Na de mit akartál mondani?-húzta fel a szemöldökét.
Én:Hát azt, hogy szerintem bevált amit mondtál Martinusnak!-meséltem vigyorogva.
Marcus:Ebbe miért vagy olyan biztos?
Én:Háát mert amikor te még aludtál én elmentem Martinusék ajtaja elé,de csak annyit hallotam,hogy a Lilla az mondta Igen elmegyek veled!Ennyit ertettem utána benyitottam Lilla és Martinus ölelték egymást de közben az ágyra voltak dőlve.
Szóval innen veszem!-mondtam önelégült fejjel.Marcus:Ez azz!-mondta és megcsókolt.Viszont mennyünk le reggelizni mert a többiek mar biztos lent vannak!-miközben ezeket mondta már rohant is le a lépcsőn.
Én viszont nem akartam fehérneműben lemennei,meg ilyen tudjátok reggeli hulla fejjel.Szóval elmentem a fürdőszobába megcsináltam amit egy ember reggel a fürdőben csinálni szokott.Felöltöztem.
⬇️⬇️⬇️