5.rész

89 13 10
                                    

Marcus szemszöge

Elmentünk az Adtival sétálni a tóhoz.Leültünk egy padra.

Én:Szeretlek!-mondtam es megcsókoltam.

Adri:En jobban!

En:Nalam nem jobban!

Már egy jó ideje ott volt ojan este 9 körül lehetett amikor egy csaj odasétált jozzank beleült az ölembe és elkezdett csókolgatni.Felse bírtam eszmélni,annyit veszek észre,hogy az Adri ellöki.majd nekem lekevert egy akkorát,hogy szerintem annak még a nyoma is megmaradt.

Adri:Te szemétláda!Az előbb még itt mondod össze vissza,hogy szeretsz most meg már máris mást falsz!-mondta szinte sírva majd utána elfutott.Énmenni akartam utána,de az a csaj visszarántott es meg akart csókolni de én ellöktem magamtól.

Én:Te notmális vagy?Mit képzelsz magadról!?-mondtam már magasabb hangon.

Ismertlen csaj:Ha tudnád én,hogy ki vagyok nem mernél velem így beszélni és csak,hogy tudd engem kurvára zavar hogy ez a jött ment ribanc fal téged Maci!-mondta és megint közelebb húzott magához de én megint ellöktem.

Én:1. engem rohadtul nem izgat,hogy kivagy?
2.Ne ribancozd le a barátnőmet!-mondtam neki és már sarkonfordultam.

Ismeretlen csaj:Akkor jobbanteszed ha a kis barátnődcskédre nagyon vigyázol.nehogy bajaessen!-mondta egy ördögi kacajjal.

Én már futottam Adri után hisz nem is ismeri Troforst és eléggé sötét van.Mar egy jó ideje futottam mikor láttam Adri vagy 20 méterrelvolt előrébb hiába kiabáltam a nevét mintha nem is hallotta volna.Spp az úton ment át,akkor már csak 10 méterr volt.Jött egy autó de szerintem az Adri nem látta mert meg mindig az úton volt.

Én:VIGYÁZZ!!-erre oldalraforudult de már nem tudott elfutni és megtörtént.Az A...ad..Adrit elütötte e..egy ko..ko..kocsi...
Azonnal odarohantam hozzá.Az ölembe vettem.Szegénykém eszméletlenül és véresen volt a karomban.Azonnal hívtam a mentősöket,és persze Lillát is.

Lilla szemszöge

Éppen fent beszélgettünk Martinussal a szobájában amikor Marcus hívott.

Én:Martinus ezt fel kell vennem!-mondtam és kimentem a szobából.

*telefonbeszélgetés*

Én:Szia Marcus mondd!

Marcus:Li..li..lilla!-hallotam hogy sír.

Én:Marcus mi a baj megijesztesz!-mondtam remegő hangon.

Marcus:Az A..adri..t el...el..elütötte egy kocsi és eszméldtlen!-mondta már színte zokogva.

*telefonbeszélgetés vége*

Nekem ki esett a telefon a kezemből és összerogytam.Csak sírtam és csak sírtam mire kijött Martinus is a szobájából.

Martinus:Lilla!Úristen!Mi történt?! -mondta és leguggolt hozzám és átölelt.

Én:Az A..a..adri el..el..elütötte egyko..ko..kocsi!-montam zokogva mire ő is elkezdett sírni.

Martinus:Te úr isten!Gyere le szóljunk a többieknek is!-lesétáltunk anya és apa tögtön odaszaladt hozzám(apa=ap,anya=a)

Ap:Úristen Lilla mi történt?-mondta és magához húzott és jól megölelt ahogyan anya is.

Én:Az A..a..adrit el..el..elütötte egy kocsi!-itt újra kitört belőlem a sírás de már anya ss apa is sírt.

Any:Ez nem lehet igaz!-zokogta.

Erik:Úram isten most azonnal indulunk a kórházba!-mondta ő is könnyes szemekkel.

Mindenki:OKÉ!

Marcus szemszöge

Végre kijöttek a mentősök.Komolyan mondom egy örökké valóságnak tűnt.Az Adrit felrakták egy hordágyra és betették a kocsiba.(Mentős=M)

M:Jóestét.Ön hozzátartozója?

Én:Igen!-mondtam könnyes szemekkel.

M:Akkor most üljön be a hölgy mellé.
Énnem is haboztam azonnal bepattantam a kocsiba.Felhívtam a Lillát,hogy melyik kórházba kell jönniük

*telefonbeszélgetés*

Én:Lilla a(találjatok ki egy kórháznevet😂)gyertek!

Lilla:Oké!-mondta és lerakta.

Lilla szemszöge

Én:oké!-és leraktam a telefont.

*telefonbeszélgetés vége*

Én:Erik a.........kórházba kell mennünk!

Erik:oké!-mondta ss beletaposott a gázba.Odaértünk.Én szó szerint kipattantam a kocsiból.Mondjuk akinek a test ére éo élet halál között van nem hinném,hogy szép lassan szállna ki és sétálna.Odamentúnk a recepcióshoz?asszem és megkérdeztük,hogy hova kell mennünk.A 3.emeletre kell.Felrohantam a lépcsőn és megláttam egy széken ülve Marcust és éppen sír.Odarohantam és megöleltem.Martinus is jött utánam de ő rgy kicsit le volt maradva és őis ugyan úgy átölelte testvérét.Pont akkor jött ki az orvos

O:Jóestét önök adrienn hozzátartozói?

Marcus:Igen!

O:Van egy jó és egy rossz hírem!-na ott leallt bennem valami.

Én:Mondja a jót!

O:A jó hír hogy felébredt és egészséges kisebb zúzódásokkal....A rossz hír pedig,hogy emlékezetkiesése van az elmúlt 1 hétről.Sajnálom.-és azzal elment az orvos.

Marcus:Akkor nem tudja,hogy mi kik vagyunk?Es hogy eljöttek hozzánk meg hogy együtt vagyunk?-mondta es a sírás folytogatta.

Én:Akkor nem!-mondtam könnyes szemekkel.
Azonnal berohantam hozzá és megölepltem.

Adri szemszöge

Magy villanás es puff minddnhol sötétség.Mikor felkeltem egy dehér szobában keltem és Lilla po t akkor jött be és mögötte két fiú.

Lilla:Hála istennek,hogy élsz!-mondta és megölelt.

En:Miért mi történt?

Lilla:Volt egy autóbaleseted mert elütött egy autó!

Én:Óha...Lilla ki az a két fiú?-suttogtam neki.

Lilla:Adri te nem tudod?Ő itt Marcus és Martinus!-ekkor odalépett az egyik iker.

Marcus:Nem emlékszel ki vagyok?-kérdezte de fimgom sincs hogy ki ő.

Én:Nem...talan tudnom kéne?De várjunk mi hol vagyunk?

Lilla:Troforsba!

En:Micsoda!?Mégis mikor jöttünk ide?!Mi Budtapesten lakunk!

Lilla:Nem már 1 hete itt lakunk.

Én:Ohh.nem emlékszem

Marcus:Arra sem emlékszel hogy mi eggyütt voltunk?

Én:.................

Sziasztook!Itt lennék a résszel bocsi hogy késtem és hogy rövid lett😢!Szerintetek Adri emlékszik valamire vagy semmire sem fog?Újra összejönnek?És vajon hogy értette Marcus lesmacizója hogy ,,vigyázz a barátnődcskédre,,?A kövi részben kiderül.Ha tetszett akkor💬és⭐.

Több mint barátság?💕(M&M)//SZÜNETEL//Where stories live. Discover now