Jsme tu čtvrtý den, Claire se dala dohromady s Ryanem a já a Cole? Musím říct, že to vzal lépe než jsem sama očekávala, za což jsem vděčná.
Právě jsme na snídani a pak jdeme do aquaparku, sice nevím, jestli je to pro můj kotník zrovna to nejlepší, ale já do Toronta nejela s tím, že budu na pokoji a budu čumět na park před naším hotelem, to mi připomíná, že jdu za dva dny na kontrolu, kotník mě už nebolí, ale ortézu budu muset nosit do konce výletu a pak nohu nesmím namáhat.. To je taková otrava!
"Tak jo děcka, ztište se!" - Křikla bez kompromisu paní Mikaelson a odmlčela se, mezitím všichni zpozorněli.
"Jděte si připravit věci do aquaparku, sejdeme se za patnáct minut u autobusu, jinak cesta trvá kolem hodiny a na místě se zdržíme asi tři hodiny, vrátíme se tedy v jednu." - Řekla s úsměvem a všichni se vydali do svých pokojů.
Měla bych sice jet výtahem, protože nohu nemám namáhat, ale za prvé se tam rvou všichni i když vědí, že bych neměla vycházet schody, ale mně je to jedno, protože za druhé jdu stejně do aquaparku a tu nohu namáhat budu.
Takže jsme se s Claire vydali po schodech do pokoje, odemkla jsem dveře a šla si pro tašku, která ležela v rohu pokoje a naplnila jsem jí nejpotřebnějšími věcmi, jako jsou plavky, ručník, sprcháč a tak. Oblékla jsem si teplou, šedou mikinu, protože venku začíná být opravdu zima, k tomu jsem si oblékla černé uplé džíny a tenisky.
Z vlasů jsem udělala nedbalý drdol a s taškou přes rameno jsem se vydala k výtahu, přivolala jsem ho a s Claire po mém boku jsem nastoupila.
Šli jsme k autobusu, kde stál Justin a kluci, Claire se rozeběhla k Ryanovi a objala ho, on jí vtiskl malou pusu do vlasů, Justin a spol kouřili, byli opření o zeď, vydala jsem se k nim a nabídlou cigeretu od Justina jsem bez váhání přijala. Claire se na mě zamračila, nesnáší když kouřím, jen jsem se na ní usmála a dál se věnovala cigeretě.
Akorát na čas přišla paní Mikaelson a vedle ní kráčel i pan Adams, pokynuli nám ať se posadíme do autobusu, Justin si ihned sedl na pětku, vedle něj Chaz s Alfredem a pak já, seděla jsem u okna vedle Justina, vedle Chaze bylo ještě jedno volné místo, Claire s Ryanem seděli před námi a po nich nastoupila má nevlastní sestra a svou prdel chtěla zakotvit vedle nás.
"Můžeš si dát tu tašku pryč?" - Zeptala se Bethany tím nejvíce arogantním hlasem, hned potom, co si 'bez úmyslu' položil Chaz svou tašku na poslední volné místo.
"Ne!" - Prskla jsem směrem k ní ještě než Chaz cokoliv řekl.
"Justinovi to jistě vadit nebude, že zlato?" - Zeptala se a já nevěřícně hleděla na Justina, uhýbal pohledem a nervózně se škrábal na zátylku.
"Neříkej mi, že s sní spal, jako vlastně všichni tady!" - Vyjekla jsem naštvaně, ani nevím, proč mi to vlastně tak vadí, ale vyjmenuji vám, s kým vším Bethany chrápala, teda všechny bych asi nezpočítala, ale aspoň ty o kterých vím.
Takže Chaz, Cole, Andy, což je můj bejvalej a vlastně z tohoto důvodu je bývalej, Ethen, můj kamarád, byl to člen našeho gangu a zřejmě Justin.
"Jo spal se mnou, problém Kaylo? No snad nežárlíš." - Řekla se smíchem a posadila se na volné místo vedle Chaze, Justin mu totiž pokynul, ať tu tašku sundá, debil!
"Ty musíš být propíchaná jak cedník, nejsi nic víc než jen děvka." - Řekla jsem klidně a složila ruce na prsou, všichni včetně jí zalapali po dechu.
Zvedla jsem se a odkráčela si sednout před Claire a Ryana, mrzelo mě to, ne to samotný, že se s někým vyspal, to mu vyčítat nemůžu, ale i potom, co jsem mu řekla všechno o tom, jak Bethany svedla Andyho a jak mi ničí život, nečekala jsem to.
×××××
Tak Kayla žárlí? Možná.. Bethany opět v útoku, myslíte, že se Justin omluví? A Claire a Ryan, od začátku příběhu jsem vědela, že budou spolu😂❤ To je jedno, snad vás kapitola bavila, pište komentáře, dávejte Vote a můžete mě i sledovat, budu moc ráda, děkuju všem předem za jakoukoliv podporu, ahoj a mějte se pěkně❤
ČTEŠ
Spoutaná Vášní (DOKONČENO)
Teen FictionSelena Gomez - Kayla Rodriguez Justin Bieber - Justin Bieber Francisco Lachowski - Jamie Rodriguez Cole Sprouse - Cole Sprouse [Justin's Best Friend] Barbara Palvin - Bethany Grey [Kayla's stepsister] Cara Delavinge - Claire Anderson [Kayla's Best F...