POHLED KAYLY:
"Bože, Kaylo to je mi líto.." - Odvětvila Bethany s rukou přes ústa."Nemusí, jsem teď šťastná." - Řekla jsem upřímně a koukla na zamyšleného Justina, rozhodla jsem se to ignorovat a vytáhla Beth ven, protože jsem s ní chtěla probrat Justinovy narozeniny, přemýšlela jsem, kde to udělat, nakonec jsem se rozhodla v jeho oblíbeném baru, aspoň se nebudu muset starat o pití a podobné záležitosti.
×××××
A je to tady, Justinovi narozeniny, nevěřím, že je mu už dvacet. Říkám si, že mu za chvilku ten věkový rozdíl může začít vadit, ale snažím se na to nemyslet. Jay je právě ve sprše a já si zaplétám volný drdol, dávám si červenou rtěnku a řasenku. Upravila jsem si své bílé šaty a sedla si na barovou židli.
"Lásko? Kde mám svoje oblíbené džíny?" - Zvolal Justin z koupelny a já se musela usmát, asi to bude znít blbě, ale miluju, jak je nesamostatný."Už jdu!" - Zavolala jsem a šla mu pro džíny, ještě by bylo fajn říct, že Justin o ničem neví, jen jsem mu řekla, ať se upraví a že pro něj mám překvapení.
Vstoupila jsem do koupelny a Justin stál nahý zády ke mně, tak dokonalé pozadí má jen on, přiběhla jsem k němu a plácla ho. Se smíchem se otočil a za pás si mě přitáhl k sobě.
"Tady jsou džíny." - Řekla jsem svůdným hlasem, chytla jsem jeho svalnaté paže a přesunula je z pasu na zadek, stiskl ho a já mu vzdychla do úst, rozepl mi šaty a sundal mi spodní prádlo, posadil mě na pračku a pomalu začal přirážet, sex s ním mě nikdy neomrzí.
×××××
"Překvapení!" - Zvolali všichni ve VIP salónku jeho oblíbeného baru.
"Všechno nejlepší zlato." - Řekla jsem a políbila ho.
"Miluju tě." - Zašeptal mi na rtech, zopakovala jsem jeho slova a všichni se na nás vrhli s flaškami alkoholu.
Pili jsme a to hodně, nakonec jsme se všichni vydali pryč ze salónku a šli do baru mezi lidi. Tančili jsme a užívali se přítomnost přátel, pak se tak objevila skupinka holek a pár kluků, mezi těmi dívkami byla i Caroline, ano dcera vlastníka budovy ve které se nachází náš byt.
Jenže jsem byla tak opilá, že jsem nic z toho nevnímala, tak minimálně se dvěmi promile jsem vylezla na bar a lila do sebe další flašku whisky. Když v tu chvíli mě někdo stáhl dolů a začal mě líbat, byl to Justin, pokračovala jsem v líbání a neskončilo to jen u toho, rozdali jsme si to na baru před zraky lidí a našich přátel! Naštěstí byli všichni tak zhulení a opilí, že si snad nic nepamatují.
Když jsme se s Jussem opět rozdělili, vyhledala jsem Cola, byl opřený o stěnu a kouřil, rozešla jsem se k němu, sice to nad náporem alkoholu moc nešlo, ale pokusila jsem se, dobelhala jsem se k němu, jenže se mi udělalo špatně a než jsem stačila něco říct, začala jsem zvracet.
"Bože Kaylo." - Vydechl Cole, chytl mě pod koleny a nad zadkem, vyhoupl si mě a nesl na záchody, kde jsem zvracela ještě dalších minimálně patnáct minut, Cole stál opřený o dveře záchoda, když jsme se oba zarazili nad vzdechy, které šli z vedlejší místnosti.
"Caroline!" - Vzdychl někdo a ten někdo musel být Justin, jeho hlas poznám vždy a všude, za jakýchkoliv okolností.
Podívala jsem se na Cola a ten zakroutil hlavou, ať se nezvedám a už vůbec se nejdu podívat, jestli to opravdu byl Jay.
Najednou jakoby všechen alkohol vyprchal, okamžitě jsem se zvedla a vyběhla ze záchodů, vběhla jsem do našeho VIP salónku, kde byl na pohovce Justin, který se skláněl nad Caroline.
Se slzami v očích jsem vyběhla z baru pryč, běžela jsem domů, do našeho bytu, který nám pronajímá otec té coury a můj kluk, který s ní právě teď spokojeně souloží. Ano, na té party byl alkohol a drogy, chápu, že byl mimo, ale tohle není něco, na co bych jen tak zapomněla.
Sedla jsem si s brekem na pohovku a nechala slzy dopadat na má odhalená stehna.
Tak a bylo to tady, všechno, co jsme spolu prožili jsem měla před očima, takže si to shrneme.
Začalo to nenávistí dvou sousedů, pak kamarádi, pak nejlepší, nakonec kóma, které mě připravilo o otce a jeho.. Konečně se probudí a já s nadějí čekám, až se mi vrhne kolem krku, namísto toho si nic nepamatuje, neví kdo jsem a nepamatuje si naše zážitky. Ale chce.. Zajímal se o mě i přes to, že mě neznal, vše šlo skvěle, on se zamiloval po druhé a já zářila štěstím. Pak útěk před otcem tisíce kilometrů daleko, pak návrat a nový byt, nový život, budoucnost a teď je ze mě troska, protože se nedokážu přenést přes to, že měl v sobě drogy a minimálně dvě promile v krvi, ale to já měla taky! S nikým jsem se nevyspala, protože i přes to, že můj mozek byl mimo, moje srdce ne.
ČTEŠ
Spoutaná Vášní (DOKONČENO)
Teen FictionSelena Gomez - Kayla Rodriguez Justin Bieber - Justin Bieber Francisco Lachowski - Jamie Rodriguez Cole Sprouse - Cole Sprouse [Justin's Best Friend] Barbara Palvin - Bethany Grey [Kayla's stepsister] Cara Delavinge - Claire Anderson [Kayla's Best F...