Spoutaná Vášní - Dad is down

1.7K 51 0
                                    

Konečně jsem šťastná, víš.. Když jsem neznala Justina, kluky a Claire, byla jsem taková.. Prázdná? To je to slovo, nebyla jsem tak usměvavá a milá, něco uvnitř mě je pořád ten chladný kus mafiánky Mikayly, ale co ti budu povídat, mám přítele, kterého i přes neshody miluju a kamarády, kteří mě podporují i když vědí, co jsem zač. Miluju svůj život, sice jsem byla ze začátku smutná z otcova přístupu, ale teď konečně vidím jak se věc má, můj otec je idiot, nevím jestli se přetvářuje teď nebo se přetvařoval předtím a je mi to fuk, jsem rozhodnutá, že ho budu ignorovat, nestojí mi za slzy, smutek a už vůbec mi nebude zaplňovat mysl sračkami, které na mě přenáší.. Abych pravdu řekla, kdyby mi někdo před dvěmi měsíci řekl, že budu chodit s Justinem a budu přesný opak toho, čeho jsem byla v Kalifornii, zřejmě bych se mu vysmála a zabila ho, proč? Protože jsem dříve neznala cenu života..

Dopsala jsem poslední slova do deníčku, který jsem si rozhodla psát, bylo fajn psát svoje pocity do knížečky, kterou schovám každý večer do šuplíku vedle postele a před spaním se kouknu na mého skvělého přítele a s úsměvem a lehkou myslí se oddávám krásným snům.

×××××

"Co to vaříš Kay?" - Přiběhla ke mně Claire a skočila mi kolem krku, zítra odlétají, tak jsem se pokusila o nějakou speciální večeři..

"Snažím se udělat kuře, ale nějak to nevyšlo." - Řekla jsem se smíchem a ukázala na úplně černé maso, které leželo uvnitř trouby.

"Jak se ti to proboha povedlo?" - Zasmála se opět Claire a já musela též.

"No jsem si mezi vařením odskočila za Jussem do ložnice a nějak se nám 'to' protáhlo.." - Řekla jsem a ona jen protočila očima, já se vnitřně změnila k nepoznání, ale ona je pořád stejná, hodná holčička a mám pocit, že stále Ryana nepustila do postele, a to jsou spolu jak dlouho? Přes dva měsíce, pro někoho málo, pro mě víc než dost, tohle mi naštěstí zůstalo.

"No ani mi nezkoušej říct, že jsi mu ještě nedala?!" - Vykřikla jsem se smíchem, ale Claire to vtipné nepřišlo, složila ruce na prsou a chystala se odejít.

"Claire počkej, promiň. Nemyslela jsem to tak, jenom mě to překvapuje, jste spolu dva měsíce a i když je Ryan jiný než ostatní kluci, taky mu 'to' musí chybět, není se čeho bát, když o to přijdeš s klukem, kterýho miluješ." - Řekla jsem a posmutněla, když jsem si vzpomněla na svůj příběh. Claire se na mě soucitně usmála a objala mě, nerozbrečela jsem se, je to pro mě uzavřená kapitola, ale vy vlastně nevíte o čem je řeč, takže jdeme na to?

Bylo to na den mých patnáctých narozenin, oslavila jsem je s rodinou a mými dvěmi kamarády s gangu. Večer, když se všichni rozešli domů, navštívil mě Cody..Ano přesně ten, znásilnil mě a zbil, vlastně jsem na to už skoro zapomněla, od té doby jsem začala být chladná a bezcitná, začala jsem se zajímat o mafii víc a víc, nakonec jsem na tolik uspěla až jsem získala tátovo gang a označení nejnebezpečnější mafiánky pomalu celé Ameriky, Justin o znásilnění ví, říkala jsem mu to ještě před naším vztahem, nemusíte se bát.

Takže takhle se věc má, na to že jsem byla znásilněná jsem celkem v pohodě a v sexu nejsem absolutně ta odtažitá, hodila jsem to za hlavu, stejně jak předtím svou hodnou tvářičku, bylo to tak nejjednodušší.

"Asi máš pravdu.." - Uznala nakonec Claire a já se souhlasně usmála, tak to má být.

"A radši objednám pizzu." - Řekla a ukázala na spáleninu v troubě, já se smíchem přikývla.

×××××

"Jsi v pohodě?" - Přišel za mnou Cole, stála jsem na terase hledíc na moře odkud se odráží svit měsíce, bylo to romantické a stejně tak i poetické.

"Asi.." - Řekla jsem nejistě, abych to objasnila, když jsme dojedli pizzu a každý se vydal do svého pokoje, mně volal Jamie. Jemu i Maddie jsem se pochopitelně svěřila, kde jsem a další podrobnosti. Volal mi kvůli otci, prý je na tom špatně, pije, kouří a Katherine si s ním neví rady. Říká, že jsem jeho jediná dcera, jsem jeho malá holčička a Justina nesnáší, dříve ho měl rád, ale po té přestřelce a únosu mě prý změnil, ano změnil, ale k lepšímu. Jamie mě prosil, abych se vrátila a zkusila si s ním promluvit. Ale já zkrátka nevím, je to můj otec, ale zklamal mě takovým způsobem, že nevím..

"Víš Kaylo, zavádím Justinovi, získal tu nejkrásnější holku, kterou jsem kdy viděl, chci být na jeho místě, namluval jsem si, že to byl jen sex, ale to co se mezi námi stalo.. z mé strany to bylo něco víc, mám tě moc rád, ty to víš a kdybych se nechoval jako debil, mohl jsem na jeho místě být já, ale jsem rád, že jsi šťastná, to je pro mě nejdůležitější.. Chtěl jsem tím ale hlavně říct, že když nemůžu být nic víc, než kamarád, budu aspoň ten nejlepší, takže mi řekni, co se stalo." - Řekl a chytl mé ruce. Zaskočil mě tím, co řekl, myslela jsem, že je to už za námi, zřejmě ne, ale jsem ráda, že vzal to, že mám vztah a přeje mi ho, je to skvělý kluk i přes pár chyb, které udělal, ale chyby dělá přeci každý.

"Já.. já nevím co říct, ale taky tě mám moc ráda to si pamatuj." - Řekla jsem a objala ho.

"To jsem rád, ale teď mi řekni, co se stalo." - Řekl a já se nadechla. Všechno jsem mu vyklopila, udiveně zíral, nakonec mi poradil, ať si promluvím s Justinem, ale za žádnou cenu tam nejedu bez něj.

Byla jsem ráda za pomoc, kterou mi poskytl, rozhodla jsem se dát na jeho radu, hned zítra si o tom s Jussem promluvím.

Spoutaná Vášní (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat