1

895 27 2
                                    

Istun tuolilla ja näpyttelen tietoja vankien sairauksista ja vammoista koneelleni. Vilkaisen kelloa ja nyt olisi lounas tauko. Otan laukustani valmissalaatin ja alan syömään sitä samalla kun minä katson mitä minulla on seuraavaksi vuorossa.

Ruoka tauko on vain 15min joten syön salaattini nopeasti loppuun. Vilkaisen taas kelloa ja se näyttää että minulla olisi juuri sopivasti 5min aikaa siivota ja ottaa seuraava potilas luokseni.

Huone on valkoinen mutta seinissä on sisään päin ikkuna jotta vartia näkee ettei kukaan vanki tekisi minulle mitään.

Itseasiassa seuraava vanki on eristyksistä ja tuolla on käsiraudat jaloissa ja käsissä ettei hän pääsisi pakoon niin helposti. Kutsun tämän kyseisen vangin sisään ja vartia käsee tuon nouata ja taluttaa hänet sisään. Joa mietitte miksi vartia ei ole sisällä kanssani, niin se johtuu henkilökohtaisista tiedoista, jos vanki ei halua kertoa niitä kuin pelkästään minulle niin sitten vartia ei saa kuunnella. 

"Hei, mikäs sinun nimesi on?" Kysyn ja väläytän lempeän hymyn vangille kun tuo pistetään situmaan tuoliin ja laitetaan kiinni tuoliin ettei tuo voi tehdä mitään. 

"Jason." Vanki vastaa tylysti ja tunnottomasti. Tuon silmät ovat tumman siniset ja ne katsovat minua vihaisesti. Mutta sitten tuo viristää ja siitä tulee epäilyttävä virne, mutta olen tottunut siihen, sillä lähes kaikki vangit katselevat minua sillä silmällä.

"Kiva tavata Jason, minä olen Ella ja teemme sinulle perinteisen terveys tarkastuksen. Joten tämä menee helpommin jos et tee mitään, joka joutuu tuomaan vartiat tänne." Sanon sanat niinkuin melkein jokaiselle vangille.

"Jaahas..." Hän huokaa ja katselee huonetta ilmeettömästi j tuon katse pysähtyy seinällä olevaan tauluun. Taulussa on kuva aseesta. Vanhasta kunnon pistoolista.

"Joten aloitamme sykkeesi kuuntelulla." Sanon ja tuo kääntää päänsä. Takaisin minuun. Menen ton luokse ja avaan ton paitaa hiukan ja sieltä pullottaa tuon hyvät rintalihakset. Alan kuunnella tuon sydämmen jytinää. Tum..tumtum...tum...tumtum.... Tasaista ja rentouttavaa tahtia.

"Onko sydämmessäni jotain vikaa? Olet ollut siinä aika kauan." Jason virnuilee. Olin niin jumittunut tuon sydämmen lyöntiin etten edes huomannut olleeni siinä aika pitkään.

"Kaikki on ihan hyvin." Sanon vain pikaisesti ja häpeissäni. Otan tolta kuumeen seuraavaksi ja sitten kyselen tuolta vähän kaikkea. Että mitä tolle kuuluu ja miten hän on joutunut vankilaan ja miten hän on syönyt ja kaikkea tälläistä mikä liittyy yleiseen terveyteen.

"No mitä luulet minulle kuuluvan kun olen saanut elinkautisen ja vielä olen eristyksissä tällä hetkellä ja syöm sen verran mitä minulle annetaan.." Tuo murahtaa ja katsoi sitä taulua mitä hän on aiemminkin tuijotellut.

"Aivan..anteeksi, olisin varmaan itsekkin aika vittuuntunut ja ahdistunut." Sanon nopeasti ja vilkaisen tuon papereita. Hänet on siirretty Los Angelesin vankilasta tänne..Miksiköhän?

"Tuota tiedätkö miksi sinut siirrettiin?" Kysyn ja katson tuota.

"Tiedän , en ollut silloin vielä eristyksissä. Enkä ollut tavannut sinua.." Tuo virnuilee. Pyöräytän silmiäni.

"No miksi sinut sitten siirrettiin?"

"Kävin muiden kimppuun ja päälle  purin agressiotani heihin. Sen lisäksi yritin karata 4 kertaa 3 kuukauden sisällä ja löin haarukan ruokalassa erään miehen kämmenen läpi." Jason selittää eleettömästi. Selvä...että tämmöinen tapaus. Naurahdan hiukan ja siinä vaihressa hän kääntää päänsä minuun.

"Mille sinä naurat?" Tuo kysyy, mulkaisten minua.

"En itse alentuise tuolle tasolle että kävisin kaikkien kimppuun koko ajan, vaikka olisinkin vanhki." Naurahdan. Jason vain katsoo minua ilmeettömästi.

"Voi kuule..kohta pelkäät jo minua kun tulen tänne ensikerralla." Tuo sanoo hiljaa ja itsevarmasti.

"Voi kuule..pidäppä tuo itsevarmuus niin saatat jopa onnistua teoissasi." Naurahdan sarkastisesti. Ei hän minua pelota, eikä tule koskaan pelottamaankaan.

Mies murisee jotain ja nousen ylös ja pyydän vartiaa viemään hänet pois. Naurahdan tuolle..hän oikeasti yritti uhkailla minua. Yleensä vangit vain yrittävät vietellä minua ja saada apuja minulta pako suunnitelmissaan. Huvittuneena otan seuraavan vangin sisään...ja taas yksi perverssi...mietin kun kuulen vangin sanovan: "Jos otat multa verinäytteen niin mä puristelen sun jättimäisiä rintoja samalla ettei mua vaa ala stressaa liikaa."

Jason:

Jason:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ella:

WORDS: 608

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


WORDS: 608

Kiitti et luit ❤❤ Ja viel isommat kiitokset jos votesit ❤❤ Toivottavasti pidit ja lisää tulee ny millo tulee 😘😂

I'm not afraid of youWhere stories live. Discover now