Alarmım çalıyordu bu iğrenç sesten nefret ediyordum. Ama kalkmalıydım ilk günden geç kalamazdım.
Elimi yüzümü yıkadım altıma beyaz bir șort ve üztüme siyah-kırmızı renkli bir gömlek giydim.
Saçlarımı düzleștirdim, makyaj yaptım ve kahvaltı için așağıya inmeye bașladım.
Annem ve babam beni bekliyor olmalılardı hemen masaya geçtim annemin yanına oturdum.
Annem ve babam aynı anda "günaydın kızım" dediler
Bende "günaydın" diyerek karșılık verdim.
Bișey yemek istemiyordum heyecanlıydım biraz yedim ve masadan kalktım.
Anne ve babamı öptüm "görüșürüz dedim" ve dıșarıya çıktım.
Babam okulun yolunu söylemiști o yüzden okulu rahatlıkla buldum derin bir nefes aldım ve içeriye adımımı attım.
Herkes bana bakıyordu çok utanmıștım. Okulun içine girdim merdivenlerden üst kata çıktım ve sonunda sınıfımı bulabildim. Sınıftan içeriye girdim. Herkes bana bakıyordu en arkalarda bir sıraya oturdum. Biraz bekledim. Ardından öğretmen içeriye girdi. Ayağa kalktık, öğretmen sesli bir șekilde "günaydın çocuklar otirabilirsiniz" dedi bizde "günaydın" diyerek karșılık verdik ve oturduk. Öğretmen çok neșeli ve sıcakkanlıydı sevmiștim. Yaklașık 10 dakika sonra kapı çaldı içeriye bir çocuk girdi. Herkes ona bakıyordu anlamamıștım. Bu okulda popi olmalıydı. Yani ben öyle düșünüyordum. Yakıșıklıydı hemde çok. Adını bilmiyordum.
Nefes nefese "çok özür dilerim bayan Annabel"
Öğretmen kızmamıștı "önemli değil geçebilsin Jack dedi"
Çocuğun adını öğrenmiștim ismi Jack'di bana doğru yürüyordu içimi nedensiz bir heyecan kapladı.
Ve en sonunda benim yanıma oturdu.
Herkes bana dik dik bakıyordu nedenini bilmiyordum.
Hoca ders ișlemeye devam etti.
Zil çaldı ardından 6 kișilik bir grup benim yanıma geldi bu grubun içinde Jack'de vardı.
Jack"merhaba yeni sınıfına hoș geldin ben Jack"
"merhaba bende J essica"
Hepsiyle tanıșmıștım.
Sonra Jack "hadi hep beraber așağıya kantine inelim" dedi.
Hepimiz aynı anda tamam dedik.Kantine indik çok güzel sohbetler ettik.
Çok eğleniyordum ama eğlencem zil sesiyle son bulmuștu.
Sınıfa hep birlikte çıktık.
Dersler çok hızlı geçiyordu. Teneffüslerde yeni tanıștığım arkadașlarımla yani Jack, Jhon, Daniel, Mary, Hermony, Eshley artık bense onların grubundan sayılırdım çok iyi anlașıyorduk.Son dersteydik zilin çalmasına 2 dakika kalmıștı.
Ve sonunda zil çaldı. Çantamı topladım ve kapıya doğru yürüdüm. Tam kapıdam çıkarken Jack bana seslendi "hadi hep beraber gidelim zaten hava da karardı sende bizimle gel"
Evet hava baya kararmıștı bu yüzden hayır diyemedim.
"tamam gidelim" dedim ve yanlarına gittim.
Baya yürüdük evim okula biraz uzaktı yürüyorduk herkes bir yerlerde eve gitmek için bizden ayrılıyordu. Sadece Jack ve ben kalmıștık. Eve kadar güzel sohbetler ettik. Ve bizim evin önüne vardık.
"Benim evim burada Jack yarın görüșürüz" dedim.
"Hey benim evimde burda" demiști șok olmuștum Jack yanımızda oturuyordu. Komșu olmuștuk biraz garipti.
"O zaman yarın birlikte okula goderiz olur mu?"
"tabi neden olmasın" diyebilmiștim. Reddedemezdim saçma olur diye düșündüm ve eve girdim annem ve babam uyuya kalmıștı odama çıktım çantamı firlattım ve balkona çıktım fakat așağıdaki de neydi çok korkuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çığlık
Mystery / ThrillerMerhaba arkadașlar bu benim ilk kitabım umarım beğenirsizniz. Kitap jessica'nın sırlarla dolu köyle tașınmasıyla bașlıyor bakalım jessica'yı neler bekliyor. Iyi okumalar💜