ARAS ATEŞ
Ateş Holdingin mimarı ve yöneticisi. Herkesin korktuğu soğuk mizaçlı biri. Yer altı mafyasının en korkulan ismi. Kolay kolay kimseye guvenmez. Güvendiği kisiler;annesi, kardeşi, can dostu ve can dostunun annesi. Belki yakında bu kişilerin arasına sevdiği girer. Ama o aşık olmayı istemez. Çünkü Aras Ateş yer altı mafyasının korkulan ismi hiçbirşeyden korkmayan adam aşık olmaktan baglanmaktan korkuyor. Çünkü o bir mafya ve onun bir sürü düşmanı var. Zaafı olursa kendisinin kaybedeceğini düşünüyor.
DENİZ ALYA DERİN
7 yaşından beri babasından şiddete maruz kalıyor. Annesi onu ne kadar korumak istesede o da şiddete maruz kalıyordu. Babası denizi okutmak istemiyordu. Çünkü o parayı eğitim yerine alkol veya sigaraya yatiriyordu. Babası için o önemliydi. Bu yüzden Deniz babasından gizli okula gidiyordu. Deniz fazla mesai yapıp okul parasını çıkarıyordu. Ama annesi bunu bilmiyordu. Deniz üniversite yıllarından beri bir cafede garsonluk yapıp kendi üniversite masraflarını çıkarıyor. Akşam gittiği işten olan parayla da ancak kitap veya kalem seti alıyordu. En iyi arkadaşı ve teyzesinin kızı Rüya. Denizi asla yalnız bırakmaz. Her zaman yanındadır.
Ay AteşArasın kardeşi. Aılesinin güler yüzlü tatlı masum kızı. Üniversite son sınıfta. Abisi her ne kadar mimar olması için ısrar etmede o avukat olmak istiyordu. Abisi onu sirketin avukatı olmasi sartiyla kabul etti.Abisi ondan önce asistanı olarak kendi yanında çalıştırdı.
Rüya AcarDenizin çocukluk arkadaşı. Aynı zamanda kuzeni. Tek başına yaşıyor. Onun bütün sırlarını tek bilen o. Denizle aynı yerde garsonluk yapıyor ve mimarlık okuyor. Hayallerini gerçekleştirmek onun tek hedefi. Gerçek aşkının onu bir gün bulacağına inanıyor.
Meriç SönmezArasın ortağı. Ayni zamanda arasin en iyi arkadaşı. Mimarliktan pek anlamaz ama ısletme işinde çok iyi anlar. Babasını uzun zaman önce kaybetti. Annesiyle arasın evinde kalıyorlar.
Barış DemirDemir holdingin sahibi. Arasla düşmanlar. Aras gibi o da mimar. Piyasada birbiriyle yarışan tek onlar var.
Mert SancaktarDeniz Alya'nın dayısının oğlu. Karadeniz in yakışıklı çocuğu. Babasıyla beraber Denizi kurtarmaya çalıştılar ama denizin babası onu her zaman onların elinden aldı. İse yaramayan babalık hakkını kullanarak. ( İlerideki bölümlerde ortaya çıkacak.)
Zühre Ateş
Aras ve Ay'ın annesi. Kocasını o yakın bir zamanda kaybetmesine rağmen hala ayakta durabiliyor. Kalp sıkıntısı var. Ama hala çok güçlü. Tatlı biri. Cocuklari onun herşeyi. Onların murvetini görmeyi herşeyden çok istiyor.
Faruk Sancaktar
Deniz Alya'nın dayısı. Karısı Merve ve oğluyla beraber Trabzonda yaşıyorlar. Eşiyle severek evlenmiştir. Karısına hala deli gibi aşıktır.Deniz Alya' yı kurtarmaya çalıştı. Ama babası yüzünden kurtaramadı. ( ilerideki bölümlerde ortaya çıkacak.)
Merve Sancaktar
Faruk Sancaktar ın karısı. Kocasını çok seviyor. Tatlı ve komik biri. Rüya ve Denizi kendi kızı gibi sever. Çok iyi bir sırdaş ve yengedir. (İlerideki bölümlerde ortaya çıkacak.)
Zeliha Sönmez
Meriçin annesi. Kocasını kaybettikten sonra rahmetli demir beyin evine yerleştiler. Zühre 'nin en iyi arkadaşıdır. Arası kendi oğlu gibi sever ve onun isteklerini yerine getirir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKYÜZÜ(YAKINDA)
Teen FictionKoşuyordum...Nereye gittiğimi bilmeden,hangi sokaklara girdigimi bilmeden...Belki yeni bir aşka...Belkide yeni bir aldatılmışlığa...Ondan kurtulmak için bir umut ışığım vardı artık... İyi bir hayat yaşamak için...