#6

270 12 5
                                    

Merhaba, okurlarım.

Evet bu bölüm baya gecikti kusuruma bakmayın.

Gerçekten öyle bir döneme girmiştim ki. Hiçbir şey den zevk almamaya başlamıştım.

Galiba Asosyal olmuştum!...

Kitap yazmak olsun, okumak olsun vb.şeyler olsun hiçbirini yapmak istemiyordum ve bu yüzden de bölüm yazamadım. Haliyle ilham meleği derler ya ha işte o melekte bana küsmüş olacak ki! Hiç yanıma uğramadı.

TEKRARDAN KUSURA BAKMAYIN ♥♥.

Sizi seven yazarınız Cemile Balbay. :)

***

İyi okumalar...📖

(

HATIRLATMA)

"Ama şunu merak ediyorum bu kadar sert karın kası yapma sebebiniz nedir?" dedim  genel sordum ki yanlış anlamasın.

Ama gerçekten merak etmiştim. Yani ben kaslı erkek gördüm ama bu kadarını da görmemiştim. O kadar iriler ki-Şişman olarak değil kas olarak-boyum 1,70 olmasına rağmen yanlarında kısacık kalıyorum. Özellikle de Cihatın yanında daha da kısacık kalıyorum.

Tam cevap verecekti ki Cihat geldi."Kimin neyi yapma sebebi nedir?"dedi.Sanki daha çok duyduğu soruyu yanlış anlamak istercesine tekrar soruyordu.

***


Demir abi de "Kumsal bizim
kasl-" diyecekti ki. Asiye yengem Demir abinin sözünü keserek mutfağa geldi. "Demir kaç saattir bekliyoruz nerede kaldın? Bir su getirmek bu kadar mı zor!" dedi. Ve Demir abiyi dinlemeden su'yu almak için tezgahın önüne gitti.

Asiye yengem su'yu aldıktan sonra mutfaktan çıktı. Peşinden de Demir abi çıktı.

Bende tam çıkacaktım ki Cihat mutfak kapısını kapatıp önüme geçti.

"Hiç bir yere gitmiyorsun!" dedi.

Şu emire gel ya!
"Neden?" dedim.Cihatta

"Kimin neyi yapma sebebi nedir?" diyerek Demir abiden alamadığı cevabı benden almak istediği için sorusunu yenilemişti. Ben anlamıyorum biz ne zamandan beri birbirimizi sorgular olduk?

"Hayır yani neden bu kadar meraklısın ki?" dedim. Cihatta

"Soruma soruyla karşılık verme!"dedi.

Ya neden zorluyor ki?Ben nasıl diyeceğim ki 'Demir abiyle kaslarınızı sert yapma sebebiniz nedir? ' Of Cihat of ya!

"Cevap ver!" diye bağıran Cihata hiçbir şey demeden. Arkamı döndüm nasıl bir cesaretle döndüysem ve tezgaha doğru yürüyüp dolaptan bardak aldım.

Ve musluğu açıp bardağa suyu doldurdum.

Ve bir dikişte suyu bitirdim. Hayır neden bu kadar zorlanıyordum ki?Alt tarafı Demir abiye sorduğum soruyu Cihata söyleyecektim.

Su bardağını tezgaha bırakıp Cihata döndüm.

"Demir abim ve Senin kaslarınızı sert yapma sebebiniz nedir?diye sordum "dedim ardından "Rahatladın mı?"dedim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 06, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

 Aşk Kırıntıları | KARADENİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin