,,Omg ja mám jednotku " Vykríkla Kristína na celú triedu ,,blahoželám ti Kristína " s úsmevom ju pochválila pani učiteľka . Dnes keď mala Kristína narodeniny cítila sa ako v siedmom nebi . Bolo to super Dávid jej dal nádhernú vázu s jej menom a rodičia náhrdelník s príveskom orľa a aby toho nebolo málo dostala aj jednotkou z chémie . Bol to jej najlepší deň . Už si nepamätala na Mária s ktorými sa kamošila pred troma mesiacmi . Už nie bol pre ňu zabudnutý . ,,takže žiaci keďže za chvilu je koniec roka nebudem vám už dávať úlohy " povedala učiteľka a celá trieda sa usmiala . Kristína mala dobrú učiteľku chémie všetci žiaci ju milovali lebo bola múdra a zároveň aj milá . Keď Kristína odišla z triedy šla rovno ku skrinkam kde našla malí list položený na jej skrinke .
Ahoj Kris , furt na teba myslím na tvoj úsmev a tvoja oči . Chcel by som ta zase vidieť príď cez prázdniny na Martinovu párty budem tam aj ja s láskou anonym ." Kristína bola v školu niekto je do nej zaľúbený a ona o tom nevie ?. Alebo je to len nijaký vtip od jej spolužiakov ? Nevedela čo si ma o tom myslíš ,,Kris ahoj " Bol to Dávid čo ju oslovil ,,jej ahoj Dávid" objali sa . Od kedy ju Dávid zchránil cítila k nemu láska ktorú ku nikohu ešte nikdy necítila . ,,čo to je ?" Opýtal sa ,,to som našla na skrinke " pevedala a ukončila tému ,,bude cez leta u niekoho party?" Dávid sa usmial ,,ano bude u Martina " oznamil .
VOCÊ ESTÁ LENDO
Čierna Láska (Dokončené)
RomanceKristína a Mário su kamaráti od detstva . Maju spoločné záujmy a názory . Čo sa však stane keď sa Mário presťahuje a Kristína ostane sama ?