,,Láska ?" Ozvalo sa z telefónu ,,ano Dávid kedy pre mna prídeš ?" Dnes bola Martinova párty a aj keď sa Kristína moc nechcelo nakoniec sa nechala prehovoriť ,,ano láska už idem počkaj ma pred vašim domom " povedal Dávid a bez rozlúčenia položil . Kristína si ma dnešný večer vybrala modru mini sukňu , čierne tielko a čierne baleriny . Keď stala pred domom už z dialky počula Dávidovo auto . Mal naplno pustenú hudbu a šiel tak rychlo že by mohol aj niekoho zraziť . Kristína mu zamávala a keď zastavil nastúpila ,,ahoj láska " povedal a on ju pobozkal ,,tak dupni na to aby sme tam už boly" povedala a on ju so štastným úsmevom poslúchol . Dom v ktorom sa konala párty bol velký ,modrý a mal nádherné okná ,, a sme tu " povedal Dávid a otvoril dvere aby Kristína mohla vystúpiť . Kristína už bola zviknutá že Dávid sa k nej chová ako ku princeznej ,,láska ak tu niekde bude Mário tak prosím tvár sa že tu niesme spolu " povedala a Dávid ostal v šoku ,,prečo ty sa za mna hanbiš ?" Kristína mu to chcela vysvetliť ,,nie láska nie , ale chcem mu o nas povedať sama a chcem mu povedať aj o tom ako mi ublížil a ak by si bol pri mne mohla by sa strhnuť bitka a to nechcem " Dávid sa usmial a jemne ju pobozkal ,,dobre ale ak by niečo robil tak ma zavoláš jasné ?" Prikivla mu a šli dnu . Hned ako tam vošli Kristína zbadala známu tvár ,,Mário" šepla si sam pre seba .Dávid to počula a vzdialil sa od nej tak aby ich mohol sledovať ale zároven byť nenápadný .
CZYTASZ
Čierna Láska (Dokončené)
RomansKristína a Mário su kamaráti od detstva . Maju spoločné záujmy a názory . Čo sa však stane keď sa Mário presťahuje a Kristína ostane sama ?