Annemlerde izin almış ve Berk ile tatile gitme kararı almıştık ama tek başına gideceğimizde sıkılacağımızı düşünmüştük.
"Masal,ne oldu?"
"Kızım seninle acil konuşmamız gerek ikimizin birinde buluşalım."
"Sen bize gel."
"Tamam.10 dakikaya oradayım ."
Bir süre masalı bekledim ...
"Sana bomba haberlerim varrr...şimdi hani bizim fabrika var ya ..."
"Ee... nolmuş fabrikanıza?"
"Yeni bir tane üretim müdürü geldi.Hani normalde üretim müdürleri yaşlı birileri olur ya... kırk yaş üstü hep."
"Hıııhh?"
"İşte bir müdür geldi 22 yaşında.Sarışın.Yaaa inanılmaz tatlı.Üstelik benimle de fazla yakın.Yani beni ilk gördüğündeki surat ifadesini görmelisin.Gözlerimin içine bakıyordu.Ben de ona babamı sormaya çalışıyordum bir saat sonra (abartı) haa efendim?? Dedi sonra söyledi. tanıştık.īsmi Aras mış. Ya çok karizmatikti."
"E iyi işte sana da bir talip bulduk,evde kalmazsın"
(Masal meralin kafasına yastîk fırlatır)
"Sus be gıcık"
"Tamam,tamam şaka yaptım.Taliplerini görmeyecek kadar kör değilim heralde..."
"İyi..."
"(Masal)işte bugün de birlikte yemeğe gidecez."
"Yavaşşş!!"
"Yok ya tanışmak için belki şimdiden öğrenmek amaçlı yazın fabrikada çalışabilirim."
"Hayırdır Masal hanım sen hiç fabrikaya kolay kolay gitmezdin n'olduuu??"
"Ya işte aşk böyle bir şey"
"Belki bizde ileride sizin gibi oluruz ha?"
"Hadi inşallah,da biraz erken olursanız iyi olur bir ay felan nasıl ha?yani biz tatile gitmeyi planlıyoruz .Sizi bekleriz😉😉"
"Ne?!!"
"Evet,annemgilden izin aldık .Berkin babasıgil zaten berki bir yetişkin olarak görüyor ve hiçbir şeyi sorgulamıyorlar."
"Yaa çok harika inşallah erken bir zamanda sevgili oluruzda hep birlikte gideriz."
"E saat kaçta gideceksiniz yemeğe"
"Ah ,berk arıyor.Bir saniye"
--efendim aşkım
++ bebeğim, söyledin mi masala gidecek miymiş?
--evet de yanında biri daha gelecek
++yoksa o kişi...
--yaa evet masalın flörtleştiği birisi var. 1 ay'a bu işi hallederler çocuk masalı ilk gördüğü zaman nasıl bakıyormuş ona...ilk görüşte aşk gibi bir şey.
++hmm. İyi.kendini yalnız hissetmez
--neyse şimdi şüphelenecek.Daha anlatacak çok şeyi var gibi.Sonra anlatırım.Seni seviyorum...
++bende seni seviyorum.bay bay.
"Eveet ,sonra noldu masal?"
"İşte bugün akşamı bekliyorum.Aa!! Ben daha giyecek bir şeyim yok diye ağlayacaktım.Alışverişe çıkalım mı?"
"Olur.Hadi."
Alışveriş merkezinde...
"Öncelikle,nerede buluşacaksınız ? Ona göre seçelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEKLE BENİ...(ASKIDA)
Romance1000 kişi olana kadar askıda kalmaya devam edecek... İnsan hiç 8 yıl boyunca bir insanı o onu doğru dürüst tanımadığı hâlde sever mi?O sevdi.O bekledi... Ya kız?; O çocukluk aşığını sevmeye başlar mı? Birden gelen çıkma teklifini kabul eder mi?Onu...