Boş ve sıkıcı geçen dersi benim için katlanılabilir yapan tek şey kulaklığım ve dinlediğim müziklerdi.
Yılın başlarında okuldan çok kez kaçtığım için son günlerde sınıfta tek başına oturma görevi tamamen üzerimdeydi.
Öğretmenlere saat başı burada olduğumu göstermem de tam bir trajediydi.
Ben tenezzül edip okula geliyorum , onlar üç kat çıkıp burada olduğuma bakamıyor...
Kapının açılmasıyla düşüncelerimden uzaklaşıp kulaklığı çıkardım.
Günün nöbetçisi olan kuzenimin geldiğini görmek şaşırtmıştı.
Müdür yardımcısı yerinden ayrılmasına normalde izin vermezdi.
- Müdür seni çağırıyor.
- Müdür ?
- Nedenini bilmiyorum.
- Yanlışlıkla yok mu yazdı acaba bir öğretmen beni ? Eğer kalıyor görünüyorsam hepsini öldürürüm.
- Eminim ki yaparsın.
Yana doğru bakarak gülmesi ardından kapıyı açık bırakarak gitti.
Söylenerek telefon ve kulaklığı cebime koyup müdürün odasına doğru ilerledim.
Kapıyı çalarak içeri girdiğimde beni karşısındaki koltuğa oturttu.
- Uyardığınız günden beri okula geliyorum. Yok yazılma ihtimalim olamaz ! Kameralardan kontrol edebilirsiniz.
- Seni bunun için çağırmadım Angel.
- Peki ne için çağırdınız ?
- Mezuniyet için yapılacak olan organizasyonu biliyorsun , değil mi ?
- Evet. Oscar ayarlayacak yarın akşam için.
- Oscar tam anlamıyla işten kaytarmış ve dün de bir trafik kazası geçirmiş.
Şaşkınlığımı kaşlarımın yukarı kalkmasıyla belli ettiğime emin olduğumda konuşmaya yeltendim.
- Ama herkese B.A.P grubunu getireceğini söyleyip duruyordu. Koreli müzik gruplarından birisi.
- Üyelerden birisinin kolunu kırmasıyla o iptal olmuş ve Oscar bunu söylemekten korkmuş.
- Nasıl yani ? Gelmiyorlar mıydı ?
Ellerini masanın üzerinde birleştirerek sırtını dikleştirdi.
- Organizasyonu sana devrediyorum Angel.
- Ne ?
Yanlış duymuş olmayı o kadar çok isterdim ki şu an...
- Okuldaki onlarca sınıf başkanını arayıp sordum. Hepsi senin ismini verdi bu iş için. Onların gözündeki itibarın yüksek belli ki.
- Yarın olması beklenen mezuniyet gecesi için ne yapabilirim acaba ben ? Plan yapmaya bile zamanım yok. Kokteyller , müzikler , meşrubatlar... Nasıl bunlara kafa yorabilirim ki bu kadar kısa bir sürede ?
- Çoktan yordun bile. Başkanların haklı olduğunu gözlerimle gördüm. Sen bu işin altından kalkabilirsin.
- Ama-
- Bugün izin veriyorum. Çıkabilirsin , yok yazdırmayacağım. İyi günler ve kolay gelsin.
Gülümseyerek kapıyı göstermişti.
Çıktığımda yandaki duvara yaslanıp başımı geriye vurmuştum.
- Ne oldu ?
Yaklaşan kuzenimi fark etmemiştim bile aklımdaki düşüncelerden dolayı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biz Olmak Mı ? ★ Jeon Jungkook
FanfictionLisedeki mezuniyet partisinin sorumluluğunu son anda üstlenen Angel, bütün okulu hayal kırıklığına uğratmamak için eski sevgilisi Jungkook'a mesaj atar. Dünyanın en ünlü müzik gruplarından birisi olan BTS'in hemen uçağa atlayıp İngiltere'ye gelmesi...