5. Bölüm : KAHVALTI

142 20 10
                                    

- Oscar ?

Seslenişim ardından Jungkook'un kendisini benden hızla çekmesi umarım yeterli olmuştur.

Oscar'ın ne zamandır arkada olduğunu bilemediğimizden tek tesellim yeni gelmiş olmasıydı. Aksi takdirde ayrı ev tutma konuşmasından Jungkook'un beni kucaklayıp döndürmesine kadar olan hiçbir şeyi normal bir şekilde açıklayamazdım.

- Demek ki Taehyung değilmiş.

Görmüş !

- Jungkook ile çıkıyordun demek.

Git gide yaklaştığı için elinde tuttuğu şişeyi anca fark edebiliyordum.

Sarhoş olduğu için yaptığı bir suçlama yorumu muydu yoksa daha sarhoş olmadan her şeyin bilincinde yaptığı bir tespit miydi ?

Jungkook başını onun yüzü karşısına getirdiğinde dikkatle baktı ve bana dönüp :

- Tam olarak sarhoş değil ama az kalmış. İstersen bu gece içireyim ona ve her şeyi rüya olarak hatırlasın.

Oscar'a döndüğümde ilişkimiz için en doğru olabilecek şeyin Jungkook'un teklifi olduğunu anlamıştım.

- Ben hâlâ buradayım.

Düşmek üzere olan gözleriyle bedenimi süzdüğünde Jungkook koluna girdi ve onu diğer taraftaki sınıflara doğru götürmeye hazırlandı.

- Jimin'e söyle , seni eve götürsün. Eşyalarını hazırlamalısın. Yarın yola çıkıyoruz.

Derin bir nefes alıp onayladım ve az öncesinde yanımda olan Jimin ile Taehyung'u aramaya başladım.

Oscar'ın içmekle meşgul olduğunu da öğrendiğime göre beni sınıfta öpüşmeyi tecavüze götürecek kadar kendisinde olan kişi o da değildi.

Jungkook , Seokjin ile konuşuyordu...

O zaman kim bu ?

- Angel. Buradayız.

El sallayanı gördüğümde yanına ilerlemiştim.

Yoongi ve Jungkook haricinde bütün üyeler çağırıldığım sınıftaydı.

- Bana taksi çağırabilecek olanınız var mı acaba ? Eve gitmeliyim.

- Jungkook seni eve taksiyle mi gönderecekmiş ? Planı bu şekilde değild-

Taehyung'un koluna attığı yumruk ile susması ardından Jimin , bir adım öne gelerek :

- Ben götürebilirim istersen.

- Gerek yok. Taksi yeterli olur. Telefonum şu an yanımda olmadığı için arayamıyorum.

- Seni bu şekilde taksiye bindirmem imkansız. Jungkook da kabul etmezdi.

Kıyafetlerime başımı eğip bakmamın ardından bu tedbirin nedenini anlayıp başımla onaylamıştım.

- Muhtemelen özel şoförümüz şu an ortalıklarda yoktur. Bu yüzden ben bırakırım seni.

Sınıftan çıkıp beni peşine taktı.

Dışarıdaki siyah grup limuzinine gittiğimizde şoför koltuğuna oturmadan önce beni yerleştirmişti yan koltuğuna.

Arabayı çalıştırdığı sırada direksiyona koyduğu ellerine dolanmış saçlar olduğunu fark etmiş olacak ki hareket etmeden önce onları parmaklarının arasından çıkarmakla uğraştı.

- Saçların dökülüyor galiba. Çok mu boyuyorsunuz ?

- Bu benim saçım deği-

Bir kaç kez öksürüp devam etti :

Biz Olmak Mı ? ★ Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin