Gelen soruyla Taehyung ile önce birbirimize ardından da Jungkook'a bakmıştık.
Diliyle ağzının içerisinden yanağını dışarıya doğru ittiriyor olması sinirlendiğini gösteriyordu.
- Angel ile bir konserde tanıştık. Kendisi bize Namjoon'un olmadığı bir günde yardım etmişti röportaj vermemizde. Çevirmenlik yapıp günü kurtardığı için ona borçluyuz. İsteği üzerine buraya gelmemizin nedeni de bu.
Hoseok'un yaptığı açıklama kurtarabilirdi tabii fakat kulaktan kulağa konuşan insanları görmek tam da işe yaramadığını düşündürdü.
Sıra sıra ayağa kalkmaları ardından merdivenlerden aşağı indiler ve kemerlerin hizasında yürüyüp ellerini uzatanlara dokundular.
Yerimden kalkıp köşeye gittiğimde yanıma Evil gelmişti.
- Maalesef açıklama çok geç geldi. Şu an okulun internet sitesinde , Taehyung'la birlikte görüldüğün sürüsüyle resmin var.
Elindeki telefondan açık olan bloğu gösterdiğinde ne yapmam gerektiğini düşünmeye başladım.
Açıklama kurtaramamıştı sonuç olarak.
İnsanlara , BTS ile olan yakınlığımı da tarif etme imkanım yoktu.
Elimde titreyen telefona baktığımda neden hâlâ bende olduğunu sorgulamıştım zihnimde.
"Bizimle Kore'ye gel."
Mesajın Jungkook'tan gelmiş olması başımı ona çevirmeme yetmişti.
Gülümseyerek fanların arasından bana baktığında buna hazır olup olmadığımı düşünüyordum.
Ya fanların şirket ve yurt önünde kamp kurduğu yerde daha büyük sorunlarım olursa ?
Kafama yediğim darbeyle kuzenime bakmıştım.
- Şu an neyi düşündüğünü merak ediyorum. Sevdiğin kişi seni ülkesine çağırıyor. Sürekli yanında olabileceksin ve sen aptal aptal fikirlere kapıldın bile yüz ifadenden anladığım kadarıyla.
- Evil , ilişkimizin öğrenilme ihtimalini düşünür müsün ? O Jungkook ve ben de sırf onunla çıkıyorum diye ölüm tehlikesi yaşayabilecek sıradan bir kızım.
- Kendini sıradanlaştırıp durma ! Dünyadaki birçok kız senin yerinde olmak için nelerini vermezdi.
Telefonu Evil'a uzatıp merdivenlere yaklaşan üyelere doğru yürümüştüm.
Jimin'in peşine takılıp hemen bitişiğinde olan kızları elimle engellediğimde kapıya kadar eşlik etmem gerektiğini düşünmüştüm.
Geri döndüğümde ise Jimin'i koruduğum kızların tam arkasında Jungkook'u görüp elimi onun yüzüne doğru kaldırdım ve yanıma doğru çektim.
Gülümsemesini saklayamamış olması benim de aynı şekilde tepki vermemi sağlamıştı.
Kalanların sorunsuz bir şekilde içeriye girdiğine emin olduğumda mikrofonu elime alıp :
- Gece burada bitti. Umarım eğlenmişsinizdir.
Diyerek alkış sesleriyle içeriye attım kendimi Evil'ın bileğinden tutup.
Boş olduğuna emin olduğum bir sınıfa girip :
- Benimle gelirsen giderim Evil.
- Almanya'ya geri dönmem gerekiyor. Biliyorsun.
- Ben teyzemi ikna ederim.
Kollarını bağdaştırıp hafifçe gülümsemesi ardından onayladığını anlayıp sarılmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biz Olmak Mı ? ★ Jeon Jungkook
FanfictionLisedeki mezuniyet partisinin sorumluluğunu son anda üstlenen Angel, bütün okulu hayal kırıklığına uğratmamak için eski sevgilisi Jungkook'a mesaj atar. Dünyanın en ünlü müzik gruplarından birisi olan BTS'in hemen uçağa atlayıp İngiltere'ye gelmesi...