"Demek sporcusun ve İngiliz dili ve edebiyatı okuyorsun."
"Evet efendim."
"Tercüman mı olacaksın?"
"Öyle düşünüyorum efendim ya da öğretmenlik, özel ders öğretmenliği de olabilir."
"Anladım. Kaç kardeşim var demiştin?"
"Bir tane abim var."
"Peki o nerede şuan?"
"Ailemle birlikte yurt dışında."
"Sen neden gitmedin?"
"Arkadaşlarımı bırakmak istemedim."
O anda aklıma gelen şeyle kendimi durduramadım ve konuştum.
"Taehyung'u bırakmak istemedim."
Taehyung afallamış bir şekilde yüzüme bakarken anlaşılmaması için masanın altından elini tuttum, tuttum ama bunu kendim yapmış olmama rağmen benim bile kalbim teklemişti.
Eğer bunu şuan bana Taehyung yapmış olsaydı kalp krizinden ölürdüm sanırım.
Masadakilerden gayet nazik bir şekilde lavaboya gitmek için izin istedim ve kalktım.
Lavaboya gidip işimi hallettikten sonra tam kabinden çıkacakken içeride ki iki kızın konuşması dikkatimi çekti."Duydun mu? Kim Holding'in oğlu sevgilisini ailesiyle tanıştırmaya getirmiş."
"Evet duydum. Ve Hye Ji'nin ev arkadaşıymış. Hye Ji'nin haberi var mı acaba? Aramalı mıyız?"
O anda duyduğum isimle bir süre şok geçirmiştim. Hye Ji? Bahsettikleri Hye Ji benim yakın arkadaşım olan Hye Ji miydi? Yok canım..
"Jung Hye Ji'den bahsediyoruz değil mi? Taehyung'un sevgilisinin en yakın arkadaşı olan?"
"Evet. Ondan. Hayır en yakın arkadaş değil mi bunlar? Neden en yakın arkadaşının eski sevgilisine sarkıntılık yapıp sevgili olursun ki?"
Eski sevgilisi mi? Peki bunca zaman benim bundan neden haberim yoktu? Ya da Taehyung.. Taehyung bunu biliyordu.
Biliyordu çünkü bugün evde resimlerimize bakıp Bu Hye Ji demişti.Kızlar lavabodan çıktıktan sonra arkalarından bende çıkıp elimi yüzümü yıkadım ve masaya geri döndüm.
"Ah uzun sürdüğü için üzgünüm. Bir arkadaşımla karşılaştımda."
"Sorun değil canım."
Taehyung'u şuan da yumruklamamak için kendimi zor tutuyordum.
***
Kahvaltı bittikten sonra Taehyung'un annesi ve babası evlerine dönünce geriye biz ikimiz kalmıştık.
O an aklıma gelen şeyle Taehyung'un omzuna yumruk attım."Hey! Acıdı!"
"Acısın diye yapıyorum zaten seni aptal!"
"Ne?!"
"Haberin vardı değil mi?"
"Neyden?"
"Hye Ji'den? Jung Hye Ji. Benim yakın arkadaşım senin de eski sevgilin olan Hye Ji? Hatırlamadın mı?"
"Öğrenmişsin."
"Öğren- Ne? Taehyung şuan sen benimle dalga mi geçiyorsun yoksa beni direk Hye Ji'yi kıskandırmak için kullanıyor musun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EUPHORIA
FanfictionŞuan da ölü olmadığımı inkar edemeyecek kadar ölüyüm, ki bu senin yüzünden. Bana ne zaman öyle baksan, ne zaman ruhuma dokunsan seninle ölüp seninle diriliyorum, Kim Taehyung. Benim çiçekli bahçemde ki ölü yanım. -Yoon Ha Ri.