"Günaydın."
Ben mi yanlış hissediyordum yoksa bu hissettiğim huzur gayet doğru bir his miydi?
Taehyung'la birlikte uyumuştuk ve bu uzun zaman boyunca en rahat hissettiğim uykuydu.
Gülümseyerek cevap verdim."Günaydın."
"Kahvaltıya gitmek ister misin?"
"Ah evet çok açım."
"Hey daha yeni uyandın?"
"Bilmiyor musun ben her zaman açım?"
Taehyung'la gülüşerek yataktan kalktık ve ikimizde hazırlandık.
"Ah doğru ya Taehyung benim ilk Chae Mi'ye gidip giyinmem gerek. Üstüm başım içki koktu dün geceden."
"Gideriz."
"Doğru ya! Araba? Arabam barın orda mi kaldı?"
Taehyung gözleriyle komidinin üzerinde ki anahtarlığı işaret ederek arabayla geldiğimizi anlatmaya çalışmıştı.
Ben duşa girerken Taehyung'da dolabından kıyafetlerini çıkarıyordu.
Duştan çıktığımda Taehyung hazır bir şekilde yatağa uzanmış beni bekliyordu."Ne bekliyorsun Taehyung?"
"Birşey mi beklemem gerekiyor?"
"Giyineceğim, çıkmayacak mısın?"
"Dün gec-"
"Kapa çeneni!"
Taehyung kahkaha atarak odadan çıktı ve bende giyindim.
Hazır olduğumda evden çıktık ve Chae Mi'nin evine gittik.
Zili çaldığımda kapıyı açan yoktu. Bende zor durumlar için Chae Mi'nin saksının altına koyduğu anahtarı alarak kapıyı açtım.
Taehyung'a içeri geçip oturmasını söyledim ve bende odaya geçip üzerimi degistirdim.Etek ve askılı bluzumu giyinip ceketimi de aldıktan sonra odadan çıktım ve Taehyung'un yanına geçtim.
"Fazlaca açık giyindiğini düşünmüyor musun?"
"Fazlaca karıştığını düşünmüyor musun?"
"Ah ben senin sevgilinim tabiki karışacağım RiRi. Her neyse ben çok acıktım hadi gidelim artık."
Taehyung'la evden çıktığımızda kapıda Chae Mi ile karşılaşmıştık.
"Siz ikiniz evimde ne yapıyorsunuz? Yoksa şey mi yaptınız? Voah daebak! Benim evimde ne-"
"Ehem Chae Mi öncelikle öyle birşey yapicak olsak ki yapt- AH ACIDI!"
"Kapa çeneni Taehyung!"
"Yah yaptıysanız bana söyleyin RiRi benden mi gizliyorsun? Ben senin yakın arkadaşınım hadi ama?"
"Yani ben sana bunu daha sonra anlatırım Chae, şuan yeri ve zamanı değil bence."
"Ay aman tamam. Neyse siz neden gelmiştiniz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EUPHORIA
FanfictionŞuan da ölü olmadığımı inkar edemeyecek kadar ölüyüm, ki bu senin yüzünden. Bana ne zaman öyle baksan, ne zaman ruhuma dokunsan seninle ölüp seninle diriliyorum, Kim Taehyung. Benim çiçekli bahçemde ki ölü yanım. -Yoon Ha Ri.