1

84 2 1
                                    

annemin aşağıdan gelen  sesiyle uyandım. daha saate baktığımda saatin çok erken olduğunu gördüm ve yüzümü yastığa gömdüm. annemin odaya dalmasıyla nasıl kalktığımı bilemedim . üstümü giyinip bavulumu aldım ve aşağıya indim . annem kahvaltı hazırlamıştı ama sadece iki zeytin ve küçük bir parça peynir yiyip çıktım evden . bu arada ben size kendimi tanıtmadım . ben ege . ege altan . annem ve ben daha 12 yaşındayken ayrılmış . annem istanbulda babam ise izmirde yaşıyor ve şuan da izmire gidiyorum. lise 2 de derslerim çok düştüğü için babam beni kendi yanına çağırdı ve annem de buna tamam dedi . annemi babamdan daha çok sevdiğim her halimden belliydi 12 yaşımdan beri annemin yanındaydım ve babamı o zamandan bugüne kadar hiç görmemiştim . anneme kızgındım . beni o biyolojik gereksize bıraktığı için . ama sonuçta yatılı okulda kalacaktım . yatılı erkek okulunda . babam beni yanlışlıkla erkek yatılı okuluna yazdırmıştı . zaten ondan ne beklenirdi ki. müdür de adımın ege olduğundan dolayı anlamamış beni okula almıştı havalimanına geldim ve biletimi chek-in yaptırıp uçak peronuna doğru ilerledim. uçağımın kalkmasına daha 20 dakika vardı. kulaklığımı takıp oturdum ve uçakların kalkış ve inişlerini izledim . 10 dakika sonra uçak geldi ve girişler içeriye alınmaya başladı . sıraya geçtim ve kimliğimi çıkardım . uçağa geçince bana bir korku bastı çünkü benim klostrofobim vardı . yanımda oturan yaşlı kadın beni anlamış olucak ki benle yolculuk boyunca konuşmaya başladı . o yüzden zamanın ne zaman geçtiğini de anlamamıştım  uçak inişe geçtiğinde beni tekrar bir korku sarsada çok fazla sıkıntı olmadı . bavulumu alıp çıkışa doğru ilerledim . dışarda beni bekleyen babamın olmasını beklerken 6 yıldır babamın yanında çalışan faik amcaydı. beni görür görmez elimdeki bavulu alıp bana sarıldı. herhalde sadece onu özlemiştim burda . bana ilk izmir turu sonra da eve götürmüştü faik amca eve girdiğimde direk eski odama çıkmıştım arkamdan babam seslendi ama duymazlıktan gelmiştim . odama çıkıp ilk kapımı kitledim . sonra kendimi yatağa atıcaktım ki yatağımda yatan benim yaşlarımda bir çocuk gördüm. üstü çıplak yatağımda uyuyordu. benim geldiğimi fark etmiş olucak ki selam dedi hala gözleri kapalıyken.

erkek okulunda ki abimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin