6

58 2 0
                                    

yerde ağlamaktan şişmiş gözlerle onu beklerken 10 dakika sonra o geldi beni görür görmez yanıma oturdu.ellerimi ellerinin arasına alıp "neden ağlıyosun güzelim neden?" yüzümü kaldırmadan  "senin yüzünden. sen yaptın bana bunu . bir hafta önce o partide  bunu bana sen yaptın.
1 HAFTA ÖNCE
efe bir parti planlamış herkesi de çağırmıştı. herşey çok güzeldi.o dakikaya kadar . benim kolumdan çekip odasına çıkardı. çok fazla içmişti bende ona eşlik etmiştim. beni kapıya yaslayıp arkamdan kapıyı kilitledi ve benim dudağıma yapıştı. deli gibi sarhoş olduğumuz için ne yaptığımızı bilmiyorduk. ben kucağına atladım ve beni yatağa kadar götürdü. yavaş yavaş üstümü çıkarmaya başladı. sonra kendi üstünü. sonrasını hatırlamıyorum ama sabah uyandığımda onun yatağında çıplak yatıyordum kapı açık , sessiz ve tek başına. saate baktığımda saat 08.35 ti. kafamın üstüne yanımdan aldığım yastıkla kapattım. aşağıdan gelen ses televizyon sesiydi. üstüme birşeyler geçirip aşağıya indim. merdivenlerin ortasında durup ona baktım. yine üstü çıplak yatıyordu. beni görünce koltuktan kalktı ve bana doğru yaklaştı. "günaydın. erken kalkmışsın." elini belime attı ve yüzüme elini koydu. gözümden akan yaşı gördüğünde kısık sesle sadece "özür dilerim" dedi. ben koşarak yine o sahile gittim. arkamdan gelen ses onun sesiydi. kalktım ve arkama bakmadan yavaşça yürüdüm. arkamdan bana laf anlatmaya devam ediyordu. bir süre sonra durdum. arkamı döndüm ve koşarak efenin boynuna atladım. neden böyle birşey yaptım hiç bilmiyorum. ama o da şaşırmış olacak ki birsüre sonra kollarını belime sarabilmişti. kafamı göğsünden kaldırdım ve yüzüne baktım. bir kaç saniye sonra dudaklarına yapıştım. çok geçmeden ayrıldım ve beni kucağına aldı. sonra ben korkunca beni yere indirdi ve omuzlarına aldı. kısa bir süre korkudan sonra alışmıştım. sonra beni yere indirdi. ellerini birini yüzüme diğerini belime koyup " seni seviyorum güzelim" dedi ve eve doğru el ele gitmiştik.
GÜNÜMÜZ
ağlamaktan akan makyajım ve şişen gözlerim sayesinde çirkin bi kızdım o sıralarda. efe başımı öpüp "geçecek. bunların hepsi geçecek " derken bi anda durdu başıma bir öpücük daha kondurdu. sonra elini yanaklarıma koydu. "ateşin var "
beni kucaklayıp hemen duşa götürdü. duşun içine soktu ve ılık bir su açtı. hemen üstümü çıkarmaya başladı. ben ne kadar istemesemde mecburiyetten olduğunu biliyordum. duşun altında sadece iç çamaşırlarımla kaldıktan sonra efenin yüzüne baktım. tişörtünden tuttum ve onuda suyun altına aldım. yavaş yavaş soymaya başladım onu. "ege yapma. sonra pişman olacaksın." ellerimi bedenime sardım. üşür gibi yaptım. sonra beni öyle görünce beni duştan çıkardı. bir havlu aldı ve vücuduma sardı. beni yatağa kadar götürüp durdurdu. bana bakıp " özür dilerim ama çok güzelsin ve seni çok seviyorum"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 03, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

erkek okulunda ki abimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin