iki hafta hemen bitmişti babamlar dönmüştü ve bizde okul için bavul falan hazırlıyorduk aşağıdan gelen efe'nin sesiyle aşağıya koşturarak indim. okula geç kalıyorduk. babamla vedalaşıp arabaya bindik. okula ulaştığımızda ilk iş müdürün odasına gittik. odalarımızın aynı olduğunu duyunca iğrenerek efeye baktım.mecburen kardeş oldumuzdan dolayımıymış neymiş. o sırada kapının arkasında bekleyen yaklaşık 5 sene önce en yakın arkadaşım olan emreyi gördüm. emre ailesi yüzünden ankaraya taşınmışlardı. onu gerçekten de çok özlemiştim. efe o sırada kayıt işlemlerini halletmişti. dışarı çıkarken onun önünde durdum. kafasını kaldırdı ve çığlık ve ağlamaklı bir şekilde ismimi koridorda bağırdı ve sarıldı. efe bi anda arkasına döndü ve yanıma geldi. elimden tutup " bu kim sevgilim?" kafamı ona doğru çevirip kaşlarımı çattım. "5 yıl önce ayrıldığımız en yakın arkadaşım, kardeşim..." emre ters ters bakıp gülümsedi . efe'ye elini uzatıp "selam, ben emre , emre yaşar." efe kısık ama duyulabilecek şekilde " emre yaşar maaşlı kaşar" dedi ve güldü.elini sıktım ve bana da biraz komik gelmişti açıkcası. tekrardan konuşmaya başladı " selam bende efe, efe yavuz" elini uzatarak " tanıştığıma..." bana baktı bi sonra emreye baktı sonra ellerine baktı ve devam etti "tanıştığımıza memnun oldum" emre elini çekmeden "bende" dedi. efe elini biraz sıkmış olacak ki emre elini çektikten sonra kızarmıştı. ordan ayrılıp odamıza doğru gidiyorduk . tabi haliyle tek kız bendim okulda ve bütün erkekler bana bakıyordu. bunu gören efe delirip, kolunu boynuma dolayıp elimide eline tutturuyordu. arada bi yanağıma öpücük yerleştiriyordu. ben buna kızsam da ona sert bakıp elini sıkıyordum.ama o buna sadece sırıtmakla yetiniyordu. o sırada odaya varmıştık odanın kapısını açtı ve içeriye bavulumuda alıp girdi. oda küçücük ve lanet olsun oda ne yatak çift kişilik tek yataktı. of iğrenç! yatağı görür görmez efe bana baktı ve sırıttı. yere çöküp kafamı iki elimin arasına aldım. "BEN BU YATAKTA SENLE YATMAM!GIT KONUŞ BİŞEY YAP AMA BEN YATMAM!YERDE YATARIM DAHA İYİ!" bunları bağırarak söyledikten 10 saniye sonra yere yattım. beni gören efe beni kucağına aldı ve yatağa yatırdı. "ben birazdan halledip gelicem." kapıya doğru ilerledi. arkasını donüp " açmısın bişeyler getiriyim mi?" kafamı evet anlamında salladım. "tamam güzelim. birşey olduğunda ara beni hemen gelirim biraz dinlen sen geliyorum hemen ya beş yada on dakikaya." allahım bu çocuk beni delirticek yine güzelim dedi ya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
erkek okulunda ki abim
Teen Fictionüvey bir abi , üvey bir anne , erkek okulu ve genç bir kız. ege ne kadar dayanabilecek