Buna! Sunt Kai Yamada! Am 17 ani si sunt in clasa a 10-a. Am fost dat la scoala mai devreme (sau mai tarziu.. nu am inteles niciodata cum functioneaza) si am ramas si repetent un an.
Sunt cel mai mare din clasa.. restul avand 16 ani.
Am niste colegi ok.. adica ma inteleg cu ei. Doar cu unul singur nu reusesc. Il cheama Yuri. Multi spun ca arata ciudat... insa mie imi chiar place.. e dragut.. as putea spune ca il iubesc. Si da.. sunt homosexual. Asa m-am nascut, insa parintii mei nu stiu asta.
In fine.. legat de Yuri, sa vi-l descriu putin:Fizic-scund, par destul de scurt si negru, ochi albastrii de o nuanta puternica, cearcane adanci, slab, chiar foarte slab, are un mic tatuaj pe obraz cu un x pitic, si este foarte palid, si are in piercing in nas.
Moral-pare timid, adica mereu sta in spatele clasei si nu socializeaza, este rau, daca incerci sa vorbesti cu el poate si sa te loveasca, si va anunt ca nu da incet, puternic, este cel mai rapid din clasa, si pare anti-social.
Acum.. sa ma descriu si pe mine:
Fizic-inalt, par blond si scurt, ochi negrii si slab.
Moral-Sunt curajos, sunt destul de puternic, nu sunt rapid si ma imprietenesc destul de rapid cu oamenii.
Eu, de asemenea, mai si fumez, si o fac si in scoala, fiindca am un grup de prieteni fumatori,care fumeaza de cand erau putin mai mici, si stiu cum sa ascunda.
Dimineata
Ma trezesc si imi aranjez patul, apoi ma duc in baie, aranjandu-ma si imbracandu-ma. Imi iau ghiozdanul si plec spre scoala.
Ajung si ma pun in banca mea, uitandu-ma plictisit la tabla.
De pe hol se aud plansete si tipete asa ca ma grabesc sa vad ce se intampla. Vin si ceilalti colegi, si ne adunam in jurul unei fete care plangea haotic pe jos, si o prietena de a ei care o calma.Eu:Ce se intampla?
Un coleg: A murit un tip din scoala. Era fratele ei.
Eu:A-a murit? Cum? Si de ce?
Un coleg:A fost omorat.
Eu:De cine?
Un coleg:Nu stiu. Corpul lui e inca afara.Ma grabesc pana afara si vad un corp, insa nu mai avea brate si picioare, gatul ii era putin atarnat intr-o parte de corp, pe fata avea taieturi si pe abdomen avea numai rani adanci. Se pare ca s-a distrat ala care l-a omorat.
Cum dracu sa omori atat de psihopatic un om?
Ma intorc inapoi si am duc la fata care inca plangea sa o calmez.Eu:E in regula. Te rog nu mai plange. Totul va fii bine. Promit ca o sa aflu cine l-a omorat.
?:Uh.. esti asa sigur? -se aude din spatele meu-
Ma intorc si acolo era..Cum am spus si in descriere, nu sunt noua pe wattpad, ci doar mi-am facut inca un cont. Sper sa va placa!
CITEȘTI
The Psyhopath (Yaoi)
RomancePentru inceput.. nu.. nu sunt noua pe wattpad.. ci doar mi-am facut un nou cont ca sa pot scrie carti yaoi. Enjoy =))