?:Hei! Ce credeti ca faceti?!?
Yuri imi sopteste ca in spatele nostru era directorul. Directorul era homofob. Nu il suport. Yuri se da jos si se uita la director, indiferent.
Eu si cu Teo ne intoarcem cu fata la director, de asemenea.Directorul:Stiti foarte bine ca nu accept chestiile de genul in scoala!
Yuri:Ati inteles gresit. Ma doare piciorul si Kai ma ajuta. -spune nervos.
Directorul:Te putea ajuta Teo.
Yuri:Nu ma poate duce.
Teo:De fapt la ce slab esti, te-as putea duce.
Directorul:Acum scapati, dar sa nu mai vad chestii de genul in incinta scolii!
Eu:Da, domnule.Direcorul pleaca, iar noi ne continuam drumul.
O data ce ne indepartam de intrare, il iau din nou pe Yuri pe sus, el arcuindu-si picioarele in jurul meu. De data asta nu avea cum se ne mai vada directorul.Eu:Vreti sa chiulim toti? Teo, tu ce ora ai?
Teo:Biologie.
Eu:Chiulesti?
Teo:Da.
Eu:Yuri, vrei sa chiulim si noi de la franceza?
Yuri:Da. -spune vag-
Eu:Esti bine?
Yuri:Da.
Eu:Sigur?
Yuri:Da, nu ma mai enerva.
Eu:Ce esti asa intepat?
Yuri:Nu sunt intepat! Ok?
Eu:Hai, spune ce ai patit.
Yuri:N-am patit nimic.
Eu:Siiigur?
Yuri:Daca am zis ca n-am patit nimic, nu ma mai intreba daca e sigur.
Eu:Ugh.. bine pitic.
Yuri:Mai imi spui asa o data si iti scot ochii.
Eu:Ai ce sadic esti.
Teo:Nu-i asa ca e perfect?
Yuri:Taca-ti gura.
Teo:Piticul s-a enervat?
Yuri: Jur ca te omor!
Teo:Mhm.. fiix.Mai mergem putin si ne oprim pe o banca, lasandu-l pe Yuri jos.
Eu:Teo, cate ore mai ai?
Teo:Asta e ultima, ca restul nu le facem.
Eu:Veniti de acum la KFC?
Teo:Pai si ghiozdanele?
Eu:Ne intoarcem dupa sa le luam.
Teo:Ok.. pai atunci haide.
Yuri:Eu chiar trebuie sa imi iau ceva din ghiozdan.
Eu:Du-te rapid si il ia.
Yuri:Ok.Yuri P.O.V.
Ma duc rapid pana in clasa si imi iau ghiozdanul, mergand cu el pana la baie, cat sa nu vada nimeni.
Il ridic si il pun pe pervaz, desfacand fermuarul.
Imi scot cutitul pe care il tineam mereu in ghiozdan, stiti voi, in caz de orice.
Aveam totul planuit.. Teo va fi moarta. Ma voi asigura ca asa va fi.
Imi pun cutitul in buzunarul larg al hanoracului meu verde-inchis si duc ghiozdanul inapoi in clasa, luandu-mi si telefonul.
Ma intorc inapoi afara, unde Teo si Kai ma asteptau, intre timp discutand.Kai:Ai venit. Bun.. acum.. haide sa mergem.
Ne indreptam spre iesirea din scoala, eu verificand planul inca o data si incercand sa ma abtin din a rade, aratand doar un ras psihopatic.
Suspaaaaans =).
CITEȘTI
The Psyhopath (Yaoi)
RomancePentru inceput.. nu.. nu sunt noua pe wattpad.. ci doar mi-am facut un nou cont ca sa pot scrie carti yaoi. Enjoy =))