Capitolul 5.

490 29 1
                                    

Ora trece iar noi 3 tot discutam, pana cand clopotelul incepe sa sune haotic.

Teo:Veniti afara?
Eu:Da. Hai Yuri.

Ne ridicam toti si ne indreptam spre usa.

Yuri P.O.V.

Stiu care va fii urmatoare victima. Teo. E al naibii de enervanta si oricine incearca sa imi faca rau, o plateste.
Am in plan sa il omor si pe Kai, insa trebuie sa vad cum decurg lucruriile.
Kai e un rasfatat. Il urasc. Insa.. sarutul ala.. a fost ciudat. Nu stiu ce am simtit. Nici ura nici dragoste. Intre.

Mergem pana afara si incepem sa ne plimbam. Teo si Kai discutau, insa eu eram in ganduriile mele. Nu eram atent.
Mana lui Teo incepuse sa fluture prin fata mea, moment in care eu imi las ganduriile la o parte si imi atentionez privirea spre Teo.

Teo:Te-am intrebat ceva.
Eu:Scuze... nu eram atent.
Teo:Cand ti-ai pus piercing-ul.
Eu:Acum 2 ani.
Kai:La freaking 12 ani ai piercing?!? Ce om ti l-a facut de te-a lasat.
Eu:Am un prieten care se ocupa cu asta.
Teo:Si tatuajul cand ti l-ai facut?
Eu:Tatuajul? Acum mult timp.
Kai:Si cum au reactionat parintii tai?
Eu: Nu au vazut.
Kai:Cum dracu sa nu vada?
Eu:Sunt batrani.
Teo: Cati ani au?
Eu:Nu stiu.
Teo:Cum sa nu stii?
Eu:Nu mai tin numaratoarea.
Teo:Si ei nu isi serbeaza ziua?
Eu: -incep sa rad psihopatic-
Teo:Îii.. ce ras.. Imi place!
Eu: Nu.. nu si-o serbeaza.
Teo:Ah.. apropo.. e adevarat ce am vazut inainte sa vin?
Kai:Mai exact?
Teo:Voi doi v-ati sarutat, nu?
Kai:Fiindca el crede ca dragostea e o prostie.
Eu:Fiindca e!
Kai:Ai zis ca ti-ai schimbat parerea!
Eu:Am zis putin!
Teo:Poate daca il mai saruti isi schimba parerea! -razand-
Kai:Daca m-ar lasa, as face-o.
Yuri:Pai nu te las.
Kai: Te looog! -fata de catelus-
Yuri:Nu.
Kai:Te rog!
Yuri:Nu.
Kai:Te rog!
Yuri:Nu.
Kai:Te rooooooog!
Yuri:Daca te las, taci?
Kai:Da!
Yuri:Atunci te las.

Kai ma saruta apasat, si ma apleaca destul de mult pe spate. Imi ridica cu o mana piciorul drept in sus, si cu cealalta ma tine de spate ca sa nu cad. Ugh.. cat ma enerveaza! Prin sarut ma gandeam ca va fii ca ala din clasa, nu ca o sa ma faca de ras.
Daca nu ar fii fost atat de bine, l-as trece in agenda de oameni pe care vreau sa ii omor!
Sarutul se termina cand ramanem amandoi fara aer. Eu imi indrept spatele si imi pun piciorul jos.
Kai imi zambeste, iar Teo se uita la noi ca la felul paispe. Zambea pana la urechi iar ochi ii erau mari.
Teo:Inca unul!

Oftez.. si fiindca voiam si eu, il sarut pe Kai. El raspunde si ma ridica in sus, obligandu-ma sa imi incolacesc picioarele in jurul lui.
Iar ma fac de ras. Sper doar ca nu se uita nimeni la noi.
Kai transforma sarutul intr-unul pasional. Isi introduce limba in lacasul meu, invitand-o pe a mea la un dans pasional.
Sarutul se termina, iar Kai nu ma lasa jos, ci doar se uita in ochii mei.

Eu:Kai.. lasa-ma jos.
Kai:Ne-ne-ne. Te tin asa.
Eu:Nu glumesc, lasa-ma jos.
Teo:Haide Yuri..nu mai fii asa rau si lasa-l sa te tina! Maiculita, sunteti prea draguti impreuna!!!

Kai P.O.V.

Eu:Acum... unde mergem?
Teo:Ne plimbam prin jurul scolii.
Yuri: Eu as prefera sa o fac in picioare.
Eu:Daca tot esti asa revoltat de asta, atunci riposteaza. Te poti da si singur jos.
Yuri:Te urasc. -punandu-si capul pe umarul meu-
Teo:-rade-

Incepem sa ne plimbam, pana cand aud o voce cunoscuta.

?:Hei! Ce credeti ca faceti?!?

Sii.. sfarsit de capitol.

The Psyhopath (Yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum