Capitolul 4.

536 34 2
                                    

Imi intorc privirea spre vocea care ma striga asurzitor si era Teo. O prietena.

Eu:Nu trebuie sa tipi.
Teo:Tu ai auzit ce se tot intampla prin scoala? Locul asta a luat-o razna.
Eu:Da.. stiu.
Teo:Cine e piticul asta de aici? -zambind prietenos.
Eu:El e Yuri.
Teo:Eu zic sa te duci acasa sa dormi! Ai cearcane foarte adanci! -spune pe un ton ingrijorat- si doamne! Mananca! Esti foarte slab! Si.. dumnezeule mare! Piercing si tatuaj la varsta ta? Parintii tai stiu ce faci?
Yuri:Da.. stiu foarte bine si nu am nevoie de sfaturiile tale. -spune enervat.
Teo:Pot sta si eu cu voi?
Eu:Yuri, poate?
Yuri:Mi-e indiferent.
Eu:Teo.. n-ai ora?
Teo:Am chiulit ora asta.. avem tehnologie si nu suport nici materia nici profa.
Eu:Ah.

Teo isi trage un scaun si il pune langa Yuri.

Teo:Mi se pari interesant, Yuri.
Yuri:Da, cum spui tu.
Teo:Dar esti asa de dragalasi de te-as strange in brate toata ziua! -cu voce de copil-
Yuri:Da.. mai bine nu.
Eu:Baaa.. iesim in seara asta la ceva fast-food? Sa mancam toti 3 si sa mai stam de vorba.
Teo:Daa! Vreau la KFC! Si lui Yuri ii iau o gramada de mancare ca sa se mai ingrase.
Eu:Yuri, vii, nu?
Yuri:N-am altceva de facut. -oftand-
Teo:Yeeey! -spune luandu-l pe Yuri in brate si strangandu-l.
Yuri:Lasa-ma in pace femeie! -striga incercand sa o indeparteze-
Teo:De ce nu iti plac imbratisariile?
Yuri:Nu suport cand oamenii ma ating!
Teo:Pai va trebui sa te obisnuiesti cat timp voi fi eu aici!
Yuri:-ofteaza si se opreste din a o mai indeparta.
Teo:Fereasca cerul cat de slab esti! Aproape nu mai ai piele! Sa vezi ce o sa bagi in tine la KFC! Deocamdata.. Kai.. ai pachet la tine?
Eu:Da.. dar nu il mananc.
Teo:Atunci dai-l lui Yuri.
Yuri:Eu nu mananc nimic ce nu e al meu.
Teo:Oh ba da!

Eu ii inmanez sandwich-ul lui Teo, iar Teo il ia, ducandu-l spre gura lui Yuri.

Teo:Gura mare.
Yuri:Nu mana-

Este intrerupt de sandwich-ul cu unt si sunca care i-a fost indesat in gura de catre Teo.

Teo:Acum mesteca.

Yuri incepe sa mestece si sa se uite super enervat la Teo.
De nervi, spranceana lui Yuri incepea sa tremure.

Teo:Haide ca mai ai inca cateva guri.

Teo ii mai da sa manance lui Yuri pana cand termina tot sandwich-ul.

Teo:Baiat bun.

Yuri isi tinea mana la gura, iar apoi se ridica grabit si alearga spre baie.
Eu si cu Teo ne grabim dupa el, si cand ajungem, din baia baietiilor se auzea cum Yuri voma.

El se intoarce ametit, si cand voia sa treaca printre noi, cade.. insa inainte sa faca contact cu podeaua, eu il prind si il iau in stil mireasa.

Eu:Esti bine?
Yuri:Asta patesc cand mananc.
Teo:Pai si tu nu mananci nimic?
Yuri:Mananc doar chestii lichide, gen supe sau iaurturi.
Teo:Imi pare rau! Nu stiam!
Yuri:E ok.
Eu:Ai nevoie sa mergi la asistenta?
Yuri:Nu, sunt ok.

Yuri isi pune mainiile in jurul gatului meu si isi lipeste capul de piept.
Era prea dragut!
Ne intoarcem in clasa, si il asez pe Yuri in banca, el luandu-si sticla de apa si incepand sa bea. Termina si incepe sa respire greu.

Teo:Esti mai bine?
Yuri:Da.
Teo:Imi cer scuze inca o data.
Yuri:Nu-ti mai cere. E enervant.


The Psyhopath (Yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum