"Minä ostin sen zombielokuvan"

1.7K 141 121
                                    

Taehyung: Jinzilla!

Jungkook: Tuski se joutaa olee puhelimel ku se o siel kaupungis ostamas sata kiloo vihenneksii mut ei yhtää mäkkäriruokaaa :/

Taehyung: NO SEN TAKII MÄ JUST SANONKI!

Jungkook: Noku ei se jouda...

Taehyung: IHAN SAMA!

Namjoon: Olkaapas nyt turvat kiinni!

Taehyung: Nami, etkös sä oo Jinin kaa siel kaupungis?

Namjoon: Joo?

Namjoon: Ainiin Jin juuri sanoi ettei aijo ostaa mäkkäriruokaa...mut se sano että teidän pitää päättää joku elokuva joka katotaa illal...

Taehyung: HUMAN CENTIPEDE KOLMONEN!!! MÄ EN OO KATTONU SITÄ!!!

Namjoon: EI IKINÄ!!!! OLEN KATSONUT SITÄ EHKÄ VIISI MINUUTTIA JA MINULLE RIITTI SE! SITÄ TE ETTE SAA KATSOA!

Jungkook: Hyi helvetti...

Hoseok: :///

Taehyung: Ei siinä viiden minuutin kohalla tapahu vielä mitään...

Taehyung: Ja sitä paitsi...ooks ees kattonU HUMAN CENTIPEDE KOLMOSTA?! JA SE ON IHANA KOHTA KU NE PASKANTAA JA SIT NIITTE PITÄÄ SYÖDÄ TOISTESA PASKAT!

Jungkook: HYI HELVETTIIIIIIII TÄNNE EI IKINÄ TULE MITÄÄN CENTIPEDEJÄ SAAATANAANANANANAAAAA HYYYI VITTTTUUUUUUUUUUUY!!!!!

Taehyung: Haluuks et tuun rauhottelee?

Jungkook: JOO! Ja annat pusunki? :3

Hoseok: Taekook Taekook...

Taehyung: HYIHYI OKEI EN TULE!

Hoseok: 😔

Jungkook: Pliiissss Tae pliiss :(

Hoseok: TAEHYUNG SANO ETTÄ SINÄ RAKASTAT JUNGKOOKIA!

Jungkook: Nii sano se... :3

Taehyung: Mitäääää?! Tykkääks sä must D:

Hoseok: Oooo :3

Yoongi: Mitäs hellll...täällä puhutaan...HUMAN CENTIPEDE?! HYI SAAATANA HELVETTI PERKELE SAAN TRAUMAT APUA EEIEIEI IKINÄ EIEIEIEI VIEKÄÄÄÄ POIS HYI!

Jungkook: Tietysti :3 sulla on nii ihana ääni et sitä vois kuunnella vaikka koko päivän ja sit sulla on niiinnnnnnn täydellisen näköset huulet et ne olis just mulle tarkotetut ja sitttt sun hiukset on niinnn pörrösettt ja sun naama on niiiinnnn ihana jaaajajajjaaaaaaa sun vartalo on niinnn kuumaaaaajhh jajaja sä oot niinnn kuuma ja söpö ja ihanaaa ja kaikkeee :3 SÄ OOT NIIN LUOTU MULLE! TAEHYUNG SANO ETTÄ SÄ RAKASTAT MUA TULE SUUTELEMAAANN MUA MÄ HALUUNNNNNNNN AHAHAHAHHAHAHAHAHHHASKKDKDND OO KILTTI TAEHYUNG SANO SE!

Taehyung: Öm okei...mä meen tästä lenkille...

Jungkook: EIEIIEIEI ODOTA RAKKAAANI!

Hoseok: Voi Jungkook parka :(

Jimin: Otan osaa Jungkook ;-; Mäkin rakastan yhtä ihanaa ja komeeta tyyppii mut en uskalla kertoo sille ku mä tiiän et se on silleee "Hyi mee pois ihme itkupilli" ja silleee...

Hoseok: JIMIN! SE RAKASTAAA SUA! EIHÄN SE MUUTEN OLISI ANTANUT SULLE MUUMILIMSAAA TAI PÄÄSTÄNYT HUONEESEENSA TAITAITAI JOTAIN

Jimin: JUNG HOSEOK POISTA TOI VIESTI HETI!!! ;-;

Yoongi: :O

Hoseok: Anteeks...mä en pysty poistaa sitä :(

Yoongi: Näköjää se itkeee...mä meen juttelee sille...

Hoseok: JOOO JA SANO MYÖS ETTÄ SÄ RAKASTAT SITÄ!!!

Namjoon: ENNEN KUIN KAIKKI NYT HÄIPYVÄT NIIN SANOKAAA SE ELOKUVA!

Hoseok: No vaikka my little pony...

Namjoon: Selvä, se sitten...

Hoseok: 🤦🏻‍♂️

Noin puoli tuntia myöhemmin

Jimin: Hmhmh Yoongiiiiiii :3

Yoongi: Mitä ihanuus? ;)

Hoseok: Näkevätkö silmäni oikein?!

Jimin: Tuu takas...

Yoongi: Hmh tuu sä tänne ;)

Jungkook: :(

Jimin: Eeeiiiii mulla on liikuntavamma :3

Yoongi: Ei ooo...raahaa se kaunis vartalosi tänne <3

Jimin: Yoongiii!!!

Yoongi: ;)

Hoseok: MINUN SILMÄNI NÄKEVÄT OIKEIN??!!! NSNSNBFDNDNSDBD

Yoongi: NO SE ON TOTTA NII ME SEURUSTELLAAN!!! USKO JO PÖNTTÖPÄÄ!

Namjoon: MITÄ IHMETTÄ??!!! KYLLÄ SE ON TOTTA!!! SE ON TOTTA!!! ONNEA MINUN JA JININKIN PUOLESTA!

Hoseok: ELI MINÄ NÄÄN OIKEINNNN!!!! YYAAAAASSSSSSSSSSS KYLLÄ KYLLÄ KYLLÄ!!! YOONMIN ON TAPAHTUNUTTTTTTTTTT!!!! ÄÄÄ OLETTE MAAILMANNNN SÖPÖINNNN JA IHANIN PARIIII!!!!

Jimin: <3

Namjoon: Minä ostin sen zombielokuvan...

Hoseok: MITÄÄÄÄÄ MUTTA SENHÄN PITI OLLA MY LITTLE PONY?!

Namjoon: No minä tiedän ettette olisi halunneet mitään poneja katsella, joten ostin sitten kunnon kauhuelokuvan!

Jimin: Mä pelkään kauhuelokuvia! ;-;

Yoongi: Jiminie sä voit tulla mun viereennnnn!

Jimin: mä haluun sun syliin!

Yoongi: No tule vaikka mun syliin sitten! <3

Namjoon: Minä ja Jin teemme jotain paljon kivempaa ;) ettei Jin ole huutamassa teille ikärajoista...

Hoseok: OOOTTTTEKO TEKIN YHDESSÄ??!

Namjoon: Kyllä valitettavasti...

Jungkook: Mamma ja pappa!!! <3

Namjoon: ...

Hoseok: ONNEA ONNEA ONNEA!!!

Namjoon: Kiitos kiitos :)))

Taehyung: Mitäs täääälll puhutaaaannn?

Jungkook: RAKKKAAAAAANIIIIIIII SINÄ TULITTTTTT!!!!

Taehyung: Okei heippa mä lähen D:

Hoseok: EIKUN NYT MENET SINNE JUNGKOOKIN LUOKSE JA PUSSAILET JA PANET JA TEET LAPSIA JA MENET NAIMISIIN JA JAJAJAJAJJAA TEET HÄNESTÄ MIEHESI!

Taehyung: . . .

~BTS CHATROOM~Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt