Lesborunkkausfantasiapizza pt.2 xD

1.1K 84 46
                                    

Eli tää jatkuu siitä edellisestä osasta...joten niih xD koht täst tulee joku tarina :D

-Yoongin näkökulma-

Näin Jiminin makaamassa maassa. Veressä. Ryntäsin Jiminin luo."Jimin!" Huusin yritellen herättää tuota."Y-yoongi." Tuo sanoi heikosti."K-kaikki järjestyy k-kyllä." Sanoin tärisevällä äänellä, nostaen tuon syliini."Löysiks sää sen?" Jungkook kysyi tullen nurkan takaa, ja jääden suu auki katsomaan Jiminiä."M-mitä tääl on tapahtunu?!" Jungkook kysyi kauhuissaan."En tiiä." Sanoin pyyhkien kyyneleitä silmäkulmistani."Onks Tae löytyny?" Kysyin samalla kuljettaen Jiminiä sylissäni."Joo, sille ei oo tapahtunu mitää." Jungkook sanoi. Vastasin myöntävästi. Saavuimme alakertaan, ja siellä odotti jo poliisit."M-missä ambulanssi?!" Huusin poliisille."Ei hätää se on tulossa." Poliisi yritti rauhoitella."Eli hänet on kuulemiemme mukaan pahoinpidelty?" Poliisi varmisti. Nyökkäsin epävarmasti, ja katsoin samalla tajutonta Jiminiä."J-Jimin koita kestää." Sanoin suukottaen tuota otsaan. Pian ambulanssit veivät Jiminin, ja minä menin heidän mukanaan. Muut tulisivat kuulemma perässä.

Olen odottanut jo muitten kanssa varmaan kaksi tuntia, mutta silti vieläkin kökötimme täällä aulassa odottamassa että pääsisimme näkemään Jiminiä. Kuka hänelle teki noin? Hän olisi voinut kuolla jos minä en olisi sopivaan aikaan tullut paikalle! "Minä laitan sen joka teki tuon, roikkumaan munat narussa kattoon pää alaspäin. Ja sitten tapan sen kaikista kivuliaisemmalla tavalla." Ajattelin."Okei sä oot sekasin." Kuulin Hoseokin sanovan. Käänsin pääni tuohon päin, ja katsoin tuota ihmeissään."Sanoinks mä ton ääneen?" Kysyin."Jooh, nyt noi mummelit kattoo sua ku hulluu." Namjoon sanoi naurahtaen, ja vilkaisten mummoja, jotka tuijottivat minua pelokkaana. Ei sentään nuo mummot vielä kuuroja ole."Oletteko Park Jiminin läheisiä?" Kuulin äänen sanovan. Nousin nopeasti pystyyn, ja vastasin myöntävästi."Selvä. Saatte mennä katsomaan Jiminiä." Lääkäri hymyili."Jimin!" Huusin, kun pääsin huoneeseen. Tuo siirti varovasti katseensa minuun, ja hymyili pienesti."J-Jimin m-mä-" Yritin sanoa, mutta tuo keskeytti minut. "Ei se mitään, se oli mun syytä et menin sinne baariin." Tuo sanoi hymyillen."M-mut sä olisit voinu kuolla." Sanoin ottaen tuota kädestä."Ainiin..." tuo sanoi, ja katsoi seinää."Mitä?" Kysyin."N-no se juttu." Tuo sanoi."Mikä juttu?" Kysyin."S-se mitä se teki mulle." Tuo sanoi, ja näin kun tuon poskelle vierähti kyynel."Jimin älä itke." Sanoin pyyhkäisten kyyneleen pois."S-se yritti r-raiskata mut." Tuo sanoi ja purskahti itkuun. Aivoni varmaan räjähtivät. Halusin NYT HETI PAIKALLA TIETÄÄ KUKA MINUN JIMININ YRITTI RAISKATA! "S-se sano et m-mun pitää olla h-hiljaa, ja m-mä yritinkin. Sit se sano, et j-jos en oo h-hiljaa, se satuttaa mua sen kädessä olevalla puukolla. Sit se alko ottaa omaa paitaasa p-pois, ja otti munkin paidan. Sit se rupes suutelemaan m-mun kaulaa ja siitä alaspäin. Sit kuulin kun s-sä huusit, ja yritin aluks olla h-hiljaa, mut mun oli pakko huutaa. Sit se viils m-mun mahaan m-muutaman syvän viillon, ja lähti." Tuo sanoi itkien."Jimin kulta sä oot nyt turvassa." Sanoin ottaen tuon syliini."S-sä pelastit mut." Tuo sanoi katsoen minua silmiin."Niin pelastin. Mä pelastin sut oikealla hetkellä." Sanoin hymyillen. Tuo ei hymyillyt takaisin, vaan tuijotti silmiäni. Huomasin, kun tuon ilme muuttui kärsiväksi."A-auh." Tuo sanoi pidellen mahaansa."J-Jimin, pitäs varmaan hakee lääkäri." Sanoin, kun huomasin tuon mahan vuotavan verta."Mmmh." Tuo sanoi, ja meni varovasti takaisin makaamaan sängylle. Painoin nappia, josta lääkärin pitäisi tulla. Pian lääkäri tuli paikalle."Jimin vuotaa verta." Sanoin vakavasti."Se on ihan normaalia. Vaihdetaan side." Lääkäri sanoi, ja alkoi auttamaan Jiminiä siteen vaihdossa.

Ehkä tämä vielä tästä...

Noniiinnnn!!! Siinäpä teille...ens osa sit jatkuu taas ihan normaali chatin parissa :)))

~BTS CHATROOM~Where stories live. Discover now