Hoseok: NÄNNIFOOOBISIAAAAA!!!!!!
Yoongi: Olet sinä?
Hoseok: Enkä oo!!!!
Namjoon: MISSÄ TÄÄLLÄ ON NÄNNIFOOBISIA??!!!!!!
Namjoon: MINULLA ON IHANAT NÄNNIT!
Yoongi: MULLA ON IHANEMMAT!!! IHANIMMMMMMAT!
Namjoon: Jaaaaaaaaa
Jungkook: Misssäääääää???!!!!
Taehyung: Apua :O
Hoseok: SIELLÄ BILTEMASSA OLI NÄNNIFOOBINEN IHMINEN!!!
Jin: MITÄ SINÄ BILTEMASSA TEIT?!
Namjoon: Nännifobia...D:
Hoseok: Etsin...liukuvvvvoidetta
Namjoon: 🤦🏻♂️😂
Yoongi: LOL SÄ ETIT BILTEMASTA LIUKUVOIDETTA!!!!!!!!!!
Taehyung: Eihän sitä nyt mistään biltemasta saa!😂😂😂
Jimin: Mihin sä liukuvoidetta? Mikä nyt ikinä onkaan -_-
Jungkook: EtKö Sä TiEdÄ MiKä Se On??!!!!
Yoongi: JIMINNNNNNNNNNNNNNNNNN RAKKAAANIIIIIIIIII OLETKO MENETTÄNYT MUISTISI TAI JOTAIN??? :O
Jimin: Kertokaa nyt vaan... :(
Namjoon: Voihan jumalan kotitekoinen pyhä liukuvoide...
Hoseok: JA SE NÄNNIFOOBINEN!
Hoseok: Oli pelottava...
Jin: MITÄ SE TEKI MINUN LAPSELLENI?!
Hoseok: Älä pelottele...en oo sun lapsi D:
Jungkook: Liukuvoiteella eli liukasteella vähennetään ihon aiheuttamaa kitkaa yhdynnän aikana, masturboitaessa, lääkärin suorittaman operaation aikana tai sitä käytetään kireän esinahan löysäämiseen. Liukuvoidetta levitetään emättimen alueelle tai peniksen päähän ennen yhdyntää. Liukuvoidetta voidaan käyttää myös anaaliyhdynnässä.
Liukuvoiteita on monia erilaisia, löytyy vesi- , silikoni- ja öljypohjaisia. Öljypohjaiset eivät sovellu käytettäväksi kondomin kanssa, koska ne saattavat heikentää kondomin rakennetta ja johtaa sen puhkeamiseen. Pakkauksessa on lähes poikkeuksetta maininta onko kyseessä oleva tuote kondomiturvallinen. Kaikki vesipohjaiset liukuvoiteet ovat kondomiturvallisia.
Useimmat tavaratalot ja apteekit myyvät laadukkaita liukuvoiteita, apteekeissa valikoima on hieman parempi. Suurin valikoima erilaisia liukuvoiteita löytyy luonnollisesti seksikaupasta. Liukuvoiteiden hinnat liikkuvat muutamasta eurosta kymmeniin euroihin.
Liukuvoiteita on myös eri makuisia, lämmittäviä, viilentäviä, värillisiä ja erityisesti anaaliyhdyntään tarkoitettuja. Silikoniöljy-tuotteissa on monia hyviä puolia, se ei tahmaa, ei kuivu ja se ei tunnu kylmältä sitä levittäessä.
(Eheh en ottanu wikipediasta xDdd)
Jin: JEON JUNGKOOK??!!!!!
Jungkook: Mitä? Kerroin vaan Jiminille mikä se liukuvoide on...
Yoongi: No lol wikipediasta...
Jimin: Okei...D:
Hoseok: NONIINNN KIITOS KOOKIE NYT TIIÄN MISTÄ VOIN HAKEA LIUKUVOIDETTA!!!!
Jungkook: Eipä mitää :')
Hoseok: Ettei vaan se nännifoobinen ihminen hyökkää päälle ja yritä repii mun nännei irti...
Taehyung: :D
Yoongi: Mut eihä sul oo nänneizzz...
Jin: MITÄ SE YRITTI TEHDÄ MINUN PIKKU SUNSHINELLENI??!!!!!!!
Hoseok: NO KYLLLÄ MINULLA NÄNNIT ONNNN!!!
Hoseok: Sit se vaa sano sillee pelottavalla äänellä koko aja et "Sssul on nännit" "vie ne pois" ja sit se vaa meni johonkin nurkkaa istumaa...
Namjoon: Mist se voi tietää onks sul nännei :D
Jin: NAMJOON?!
Namjoon: Joojoo
Hoseok: Noku oli nii kuuma ni päätin olla ilman paitaa
Jin: MINUA EI KIINNOSTA ONKO MINUN RAKKAALLA SUNSHINELLA NÄNNEJÄ VAI EI!!! HÄN ON JUURI IHANA TUOLLAISENA! TE KAIKKI OLETTE!
Hoseok: :3
Yoongi: Läskit heiluuuu...
Hoseok: -_-
Yoongi: :)))
Hoseok: Ja sit jotkut vartijat kävi sen...ja sit se viel huuti perää et kenelläkää ei pitäs olla nännejä...et kai sil itel ei sit oo nännei :'(
Yoongi: VOI KAUHEETA...
Jin: VOI HYVÄÄ PÄIVÄÄ MINÄ ETSIN SEN JA SANON ETTÄ EI KAIKILLA VÄLTTÄMÄTTÄ OLE NÄNNEJÄ MUTTA SUURIMMALLA OSALLA ON!!!
Namjoon: Eipä se ymmärrä...
Jin: IHAN SAMA!!!! MINÄ LAITAN SEN YMMÄRTÄMÄÄN!!!!!
Namjoon: No siitä vaa...
Jungkook: MÄ HALUUN UIMAAN!!! ;-;
Taehyung: MUT KU EI VOI MENNÄ UIMAAN!!!! ;-;
Namjoon: Miksköhän ei?
Hoseok: Miks
Jungkook: JEESUS ESTI UIMISEN!😭
Taehyung: Nii!!!! ;-;
Hoseok: Voi ei :(((
Namjoon: Noniin menkää uimaan...
Jungkook: MMMUTTA JEESUS SANOI...
Namjoon: JEESUS OO MITÄÄN SANONUT!
Yoongi: Paitsi jos ne on nähny Jeesuksen ;)
Namjoon: Pyh
Jungkook: JEESUS OLI PUSKASSA PASKALLA!!!!
Namjoon: -_-
Taehyung: NIIIIIII
Yoongi: Jaaha
YOU ARE READING
~BTS CHATROOM~
FanfictionLUE OMALLA VASTUULLA!🔞🔞 Suosittelen harkitsemaan tämän kirja lukemisen aloittamista, erityisesti jos olet todella nuori.😊 Ilmoitan olevani pahoillani, mutta en usko tähän kirjaan tulevan enää uusia lukuja. Kirjoitusurakkani taitaa olla tässä. Eih...