Cap. 2 Se poate mai bine?

84 8 0
                                    

Natsu P.O.V.

Ajung in fata camerei de hotel. Abia apăs clanta usii când aud tipetele din camera cauzate de niste nătângi.

??? - Spuneti acum cine mi-a mancat tortul de căpșune, sau o pățiți rău de tot!!!

??? - Haide, Erza sa nu exageră-...

Erza- Gajeel nu mă fă, că mă duc si iau bâtă de baseball si îți fac o întâlnire cu ea.

Deschid usa încet ca sa nu ma auda nimeni si privesc show-ul.

Jellal- Erza, ușor scumpo, sa nu ne agitam asa.

Erza- Lasă.mă Jellal, trebuie sa aflu mai intai cine mi-a mancat tortul!! Loke, tu mereu spui adevărul. Cine a facut o?

Loke-Pai, Erza-...

Gray- Nu, nu-l asculta o-..

Erza- Gray, taci!!! Loke, continuă te rog!

Loke- Cum sa nu, domnita. A fost nimeni altul decât Gray.

Gray- Trădătorule!

Loke- Scuze moi, dar trebuia sa o fac!

Gajeel- Gray, baiete, ma bucur ca te.am cunoscut!

Gray- Mai taci, cap de tablă!

Gajeel- Acestea sunt cuvinte de lupta cumva, Gray?

Loke- Ai dat de dracu' amice!

Erza- *fată foarte nervoasă* Graaaayy, vino încoace, idiot ce esti. Hai sa-ti fac cunoștință cu bâta mea ce zici.

Gray- Erza, imi pare rau, ce zici sa stai sa vorbim sa rezolvam altcumva-

Si bamm, una in cap. Doamne nu mai pot am început sa rad de imi dadeau lacrimile. Nu credeam ca cap de gheata poate fi asa retardat încât sa facă cel mai riscant lucru din lume. Acela fiind sa mănânce tortul de căpșune al Erzei. E tortul ei preferat s-ar putea zice ca tortul e viata ei, bineînțeles ca dupa Jellal.

Gajeel- O hey, Dragneel! Ai venit la țanc sa vezi ce bataie isi ia Gray de la Erza.

Jellal- Hey, Natsu! Ce ai stat asa de mult?

Natsu- Hey, baieti! Pai..

Loke- Ai întâlnit cumva o fata care ti-a picat cu tronc?

Natsu- *ma facusem mai ceva ca o rosie la fata, caci imi simteam fata luând foc. Zici ca e clarvăzător * Ah pai am ăăă...

Jellal- Natsu, frate, esti bine? Fata ta e mai rosie decat parul Erzei.

Natsu- *tragandumi usor palme si revenindumi complet* Da, da sunt bine, de ce nu as fi?

Jellal- Ok daca spui tu..

Gray- Te rog, *bamm * cer îndurare *bamm *. Fie-ti *bamm * mila...

Erza- Asta meriti daca imi infuleci pretiosul meu tort. Acum unde ramasesem... A, da.. *bamm* *bamm* *bamm*

# Dupa câteva minute #

Erza- Si *bamm*. Gata. Sper ca ti-ai invatat lectia..

Gray- *plin de durere* D-da m-ma'am!

Erza- Bun. Ma bucur. *plina de fericire* * se uita prin camera si ma vede * Oh ce bine ca ai ajuns. Trebuie sa mergem pana la o biblioteca din centrul orasului ca sa luam un ghid al Magnoliei.

NaLu~Împreună mereuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum