Cap. 9 O Propunere..

65 2 3
                                    

??? - Erza!

Erza- Oh, hei Gildarts!

Gildarts- Hei, cum mai merge? Ai adus noua cântăreață?

Erza- Totul e minunat. Toți sunt aici. *se întoarce spre mașina* Haideți, gașcă!

Toți ies din mașină Lucy fiind ultima

Lucy- U-umm, bună!

Gildarts- Bună! Din câte ai auzit, eu sunt Gildarts. Tu ești?

Lucy- Numele meu este Lucy Heartfillia! Îmi pare bine de cunoștință!

Gildarts- Și mie! 'numele ăsta îmi suna cunoscut'

Natsu- Gildarts, luptă-te cu mine!

Gildarts- Nu chair acum, poate mai încolo. Acum trebuie sa începem cu înregistrarea!

Natsu- OK, dar ai face bine sa promiți!

Gildarts- Promit! Acum hai sa întrăm! Spune-mi ceva despre tine, domnișoară Heartfillia.

Lucy- Pai nu sunt asa multe de zis. Studiez la Universitatea Magnolia și lucrez la Celestial Script.

Natsu- Ai uitat sa zici ca scri propriile tale cântece!

Gray- Sunt niște versuri excelente!

Jellal- Da. Natsu a cantat unul dintre ele cu Lucy alaltăieri parcă.

Gildarts- Serios? Scri cântece?

Lucy- P-păi a-aș putea să spun că e un h-hobby.

Gildarts- După ce terminam, mi-ar plăcea sa vad ce ai scris. *ii conduce la o camera specializata (mie lene sa gândesc cum se numea exact)*

Lucy- Sigur.

Gildarts- Pai auzindu-i pe băieți vorbind despre tine numai de bine, am sa ma încred în judecata lor și nu o sa te pun sa dai o audiție. Dar tot trebuie sa te aud cântând cu Natsu, sa vad cum va potriviți.

Natsu- Nu o sa fi dezamăgit!

Gildarts- Pai hai sa vedem. Lucy și Natsu, mergeți în sala audio, chiar acolo!

Lucy- *se apropie de Natsu și ii sopteste* Am mult mai multe emoții decât aseară.

Natsu- O să fie bine! Ai încredere în mine! Loke poți sa vi sa ne acompaniezi cu clapele?

Loke- Sigur!

Natsu- Ești gata?

Lucy- Sa zicem..

Natsu- A fost perfect Luce!

Gildarts- Chiar a fost minunat. Vocile voastre fac un duo excelent. Pun pariu ca albumul va suna perfect.

Lucy- Mutumesc!

Natsu- Yeeeey! Luce va cânta cu noi! *o ia pe Lucy și o învârte*

Lucy- Gata, Natsu. Poți sa ma pui jos acum.

Natsu- Scuze, Luce.

Gildarts- Acum ca e stabilit ca Lucy va cânta cu voi pentru noua piesă, puteți sa mergeți sa repetați și mă chemați când sunteți gata sa înregistrăm. *spune apoi iese din cameră*

Lucy- Ok, deci începem?

Erza- Sigur. Tu cu Natsu veți merge în încăperea de vis-a-vis și vei repeta versurile.

NaLu~Împreună mereuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum