Cap. 5 Dezvaluirea

89 7 4
                                    

Scuzeeee..... Am intarziat o saptamana cu capitolul din cauza lipsei de net si nam putut sa continui si sa postez. Sper ca ma iertati.. Acum va urez vizionare placuta!

---------------------------------------------------------

Natsu POV

Le-am spus baietilor ca  Luce ne va face astazi turul, asa ca am inceput sa ne pregatim..

Lucy POV

Dupa 50 de minute de asteptat, m-am dus la masina si am pornit spre hotel. Acesta fiind doar la zece min. distanta.
.
.
.
.
.
.
Am ajuns in fata hotelului exact la timp. I-am asteptat pe baieti sa vina si ei.

Natsu POV

Am iesit din hotel si am vazut ca Lucy era deja acolo. Doamne, de ce este asa  draguta?

Lucy- Haide, urcati!

Toti- Aye!

Ne-am urcat toti in masina, eu stand in fata, langa Lucy. Erza in brate la Jellal care statea la geam, langa ei erau Grey, dupa Loke, iar la celalalt geam statea Gajeel.
.
.
.
.
.
Lucy ne-a aratat toate locurile acestui oras, iar unele erau fantastice. Dupa ne-am oprit la o cafenea sa mancam ceva. Eu mi-am luat o portie de cartofi prajiti si o prajitura cu ciocolata si vanilie, Gajeel ditamai friptura, Gray o pizza si inghetata, jellal si erza tot o pizza si tort de capsune:))) iar Lucy o portie de spaghete si un milkshake de vanilie si capsune..Loke si-a luat doar un hamburger.

Natsu- De ce sunt note muzicale pe pereti si o scena aici?

Lucy- Oh, pai aici, in fiecare zi la ora 18:00, poti canta la karaoke...

Erza-Am o idee.. Cum mai e o ora pana atunci, hai sa mai mergem undeva..

Natsu & Lucy- Am putea merge in parc. *Lucy sa rosit la fata*.

Gray- O-k, haideti.

Am platit mancarea si am iesit de acolo tinândo- pe Lucy de mana ( are o piele asa fina). Am traversat doar strada căci parcul era chiar peste drum deci...mna.. Ne plimbam prin parc inca tinand-o pe Lucy de mana. Ce fericit sunt acum. Imi amintesc de atunci cand eram mici..ce vremuri.. Abia astept sa isi aminteasca. Mam uitat la ea iar ea era rosie la fata. Doamne nu ma mai tortura!

Lucy POV

Ma simt asa ciudat in preajma lui Natsu. Mai ales ca acum ma tine de mana. Chiar nu stiu de ce ma simt asa. Asa era doar cu Nalu dar el....nu mai vine.. In fine.. Ne-am mai plimbat putin, ceilalti fiind in spatele nostru, dupa ne-am asezat pe niste banci. Eu cu Natsu pe una, Jerza pe a doua, Gray si Loke pe a treia, iar Gajeel singur pe ultima.. Toti si-au gasit ocupatie. Erza si Jellal se mozoleau, Gray si Loke se jucau carti, iar Gajeel se juca pe consola... Am decis sa sparg linistea dintre mine si Natsu.

Lucy- Spune-mi despre tine, Natsu. Despre viata ta!

Natsu- Pai...Am avut cea mai frumoasa copilarie impreuna cu cea mai buna prietena a mea, ne placea sa cantam impreuna, pana cand a trebuit sa ma mut si am lasato in gol asteptandu-ma. * se intrista putin * Apoi iam intalnit pe baieti si am inceput sa ne cunoastem talentele fiecaruia, asa neam format trupa. Iar cum Erza era iubita lui Jellal si nu o putea lasa in urma, am constatat ca o putem lua ca si bodyguard-ul nostru fiind foarte puternica si infricosatoare.. Iar asa am ajuns aici.

Lucy- * prima parte imi pare asa cunoscuta *Wow, ce viata interesanta.. Si acea prietena a ta...

Natsu- Ne-am intalnit inapoi dar... nu ma mai recunoaste

Lucy- Oh.,...

Gray- Haideti ca e fara cinci minute...

Toti- Acum!

Am ajuns inauntru si ne-am pus la o masa aproape de scena. Luminile se stinsera, iar reflectoarele de deasupra scenei s-au aprins. Pe scena apare Mirajane, pe scurt Mira, prezentatoarea.

Mira- Buna seara, cine vrea sa cante acuuum?* nimeni nu ridica mana* *se uita prin sala si ma vede pe mine* Oh, Lucy! Vrei sa ne canti in seara asta?

Lucy- Nu stiu ce sa zic..

Si toti au inceput sa imi strige numele si sa fluiere...

Lucy- Bine dar doar cu o conditie. Vreau ca Erza  sa cante cu mine.

Mira- Sigur, Lucy! Ce vrei tu! *Spune cu un zambet asa dulce*

Erza- O sa fie distractiv!!

Lucy- Stiu haide!!

Am ales piesa si i-am spus-o Mirei. Aceasta a dat aprobator din cap si a pus piesa.

Dupa ce am terminat toti au aplaudat dar gasca era uimita de cum am cantat. Ma asteptam la asta..

Lucy- Erza a fost foarte frumos. Canti asa de bine.

Erza- Multumesc, Lucy dar tu canti mult mai bine. Ai fost uimitoare!!

Natsu- Asa este de aceea vrea sa fac un duet cu tine, Lucy.

Lucy- Ok Natsu. Ce melodie?

Natsu- Mai sti melodia 'Secret love song'

Flashback

Nalu- Luce, hai sa cantam piesa noastla.

Lucy- Bine Natsu! Haide!

Flashback end

Atunci am realizat. Natsu e...

Lucy- Nalu..

Natsu doar a zambit dulce si i-a spus Mirei numele piesei. Muzica a inceput:

Am terminat piesa si am ramas socata. Eu eram fata despre care vorbea mai devreme. Tot timpul acesta il vroiam langa mine dar el era deja acolo. De aceea ma simteam asa in preajma lui. Ne indreptam spre masa unde erau restul. Mie imi veneau lacrimile, eram asa fericita totusi asa socata, asa ca inloc sa ma opresc la masa am fugit afara si am mers spre parc. Cum era intuneric m-am impiedicat si am cazut. M-am taiat sau zgariat cumva la mana dar numi pasa. Mintea mea e pierduta, iar corpul nu mai coopereaza cu ea. Il aud pe Natsu in departare dar nu ma pot opri oricat as incerca. Lacrimile mi se varsa pe obraji fara oprire. M-am oprit din fugit si m-am asezat lipita de trunchiul unui copac. Inima ma doare asa de tare, mi-a lipsit asa de mult. Il aud cum ma striga in continuu dar nu-i pot raspunde. Pur si simplu cuvintele nu-mi mai ies pe gura la cat de socata am ramas. Toate amintirile cu el imi trec acum prin minte, iar plecarea lui a fost cel mai dureros lucru din lume. Intr-un final ma gasit si......

Sper ca va placut si acest capitol. Vreau sati multumesc Sakura_Suoh pentru voturi. Urmatorul capitol o sal postez cat de curand pot din cauza ca vine scoala si eu trec a opta si vin examenele, si am mult de lucru. Sper ca ma veti intelege.
Pe data viitoare!

Scuze pt greseli!!

Bye!!!❤

NaLu~Împreună mereuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum