Ok inainte de a incepe am ceva de spus. Imi cer scuze celor care ati asteptat capitolul, pentru intarziere. Nu am avut timp sa il scriu si sa il postez deoarece telefonul avea o spartura pe tot ecranul si daca nu il reparam se defecta , iar dupa ce sa reparat si am apucat sa scriu ceva a trebuit sa plec cu familia intro minivacanta in alt oras si nu am avut semnal. Asa ca va cer mii de scuze, sper sa ma puteti ierta si sper sa va placa acest capitol.
---------------------------------------------------------
# inapoi la biblioteca #
Lucy P.O.V.
Fanii - Unde sunt?? Unde i-ai ascuns???
Lucy- Nu stiu despre ce vorbiti. Acum, daca nu vreti sa luati o carte va rog sa plecati de aici!!
Fanii- Vrei sa ii pastrezi doar pentru tine asai?? De aceea nu vrei sa ne spui.
Lucy- Cred ca v-au zburat mintile. Iesiti toti acum pana nu chem politia!
Fanii- Of haideti, asa nu rezolvam nimic.* ies toti afara *
Fiuu am scapat de ei. Acum pot sa plec si eu acasa e deja tarziu. Sper ca baietii si Erza au ajuns cu bine inapoi la hotel. Nu stiu de ce, dar ma simt foarte apropiata de Natsu. Parca il cunosc de undeva dar mintea nu coopereaza. In fine ... Mi-am luat geanta, cheile am inchis si am plecat spre casa.
# ziua urmatoare #
Razele soarelui imi bat pe fata in timp ce sunt trezita de tampitul de ceas desteptator. Il prind si il arunc de perete, mai stau vreo 5 min. iar dupa ma duc si imi fac rutina zilnica de dimineata. Dupa ce termin ma duc sa imi aleg niste haine. Miam luat un maieu negru cu flacari pe el, blugii mei scurti albi cu franjuri si conversii mei negrii. Parul mi-l las desfacut si mi-l dau putin cu placa. Dupa cobor jos imi iau un mar, pachetul pentru scoala lasat de frate-miu si rucsacul, si ies din casa. Cum masina mea au luat-o baietii eu acum am sa merg pe jos pana la liceu.
15 min mai tarziu
Am ajun in fata liceului si ma duc sa intru in cladire dar ma opresc cand aud doua voci care vorbeau despre mine..
???- Ah! Uite-o pe fata care a ascuns trupa de noi.
???- Lasa Minerva. Nu are rost sa izbucnim o cearta acum. Hai sa mergem.
Minerva- Bine, Angel. Haide!!
Off ce urasc toti acesti fani nebuni si psihopati. Rrrriinggg. Trebuie sa ma grabesc pentru clasa .
In clasa
Prof. - Buna ziua, studenti. Dupa cum stiti trupa Fairy Tail este in oras. Asa că, din acest motiv, scoala este inchisa pana la placarea trupei din orasul nostru. Acum elevi, puteti sa va strangeti lucrurile si sa plecati. La revedere!!
Wow! Nu ma asteptam sa inchida scoala din cauza trupei. Asta-i tare! Imi impachetez lucrurile si plec. Ma indrept spre poarta liceului si o vad pe Erza cu masina mea, asteptandu-ma.
Lucy- Erza, ce cauti aici??
Erza- Pai mam gandit sa vin sa iti inapoiez masina. Dar tu ? S-au terminat deja orele?
Lucy- Pai scoala e inchisa de acum pana cand pleaca trupa din oras.
Erza- *socata* Ok, atunci hai sa profitam ca astazi esti libera si sa mergem sa petrecem ziua impreuna!
Lucy- Suna bine. Haide urca!
#ora 21:18#
Erza- Wow, ce m-am distrat cu tine astazi!
CITEȘTI
NaLu~Împreună mereu
FanficNatsu Dragneel, un baiat de 18 ani isi trăieste viata călătorind prin lume alaturi de trupa sa având grămezi de concerte si mulțimi de fani urmarindui pe strada. Dar gândul lui sare mai tot timpul la prietena sa din copilarie pe care o iubea enorm...