--Hey! Benimle gelmek ister misin?-- Sevgilimin kollarından ayrıldım ve lavaboya gidip gelen mesajla ilgilenmeye başladım.
-Anlamadım? Sen kimsin?-
--Fotoğraf,
Sevgilinin yanına gittiğinde beni göreceksin İklim.--
Telefonu kapatıp içeriye gittim ve mesajın sahibini aramaya başladım. Gördüğümde telefonumu çıkarıp tekrar yazmaya başladım,
-Ne istiyorsun?- Gözlerinin içine baktığımda dudağını yalayıp telefonuyla ilgilenmeye başladı.
--Seni.--
--Her zerreni istiyorum güzelim.-- Telefonu kapatıp sevgilime döndüm ve dudağından kısaca öpüp dikkatini bende toplamasını sağladım. "Gitmem gerek, Doruk. Görüşürüz sonra." cevap vermesine izin vermeden kafeden çıkıp arabama bindim, ardından telefonumu açtım.
-Dışarıya gel.- Görüldü olduğunda gelmesini beklemeye başladım. Kapıdan çıktığında beni gördü ve arabanın ön koltuğuna oturdu. Bana tutkuyla bakmaya başladı.
"Biseksüel olduğunu biliyorum, bana karşı koyamayacaksın." Kahkaha attım. "Bir sevgilim var." Dediğimde kahkaha atma sırası ondaydı. "Sevgilinle yattım İklim." Gözlerimi devirdim ve ona yaklaşıp kulağına fısıldadım, "Buradan git güzelim." Arabadan indiğinde derin bir nefes alıp arabayı eve sürdüm.
*
Telefonumu açıp gelen mesaja baktım.
--Napıyorsun güzelim.-- Peşimi bırakmayacaktı? Kesinlikle. Fotoğraf çekip ona attım ve tepkisini bekledim.
--Has! Yavaş gel. Yanına geleyim mi?-- Sebepsizce gülümseyip cevap verdim,
-Hayır.- Telefonumu sessize alıp duşa devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMLE GELMEK İSTER MİSİN?
Random"Bazı şeylere dikkat etmelisin...-x" "Özellikle vücuduna!-x"