"İkliim! Uyansana kızım. Kahvaltı yapacağız kalk!" Gözlerimi yavaşça açıp yatağımın kenarına oturmuş Ozan'a baktım. "Neden kahvaltı yapıyormuşuz?" Gözlerini devirdiğinde kendimi en yakın zamanda öldürmek istesem de sakin kaldım. "Ben kahvaltı yapmam, yapsam da seninle yapmam." Kapı çaldığında yataktan kalkıp kapıya doğru ilerledim. Önüme geçip kapıyı açan Ozan kapının önündeki kişiye ağzının salyaları akarak bakıyordu.
Hoşgeldin X kişisi! "Ne işin var senin burada?" Bana gülümseyerek bakıp içeri girdiğinde hayretle ona bakıyordum. "Hey! Çık dışarı. Hemen!" Sinirlenmiştim, sinirlenmem gayet doğaldı! Ozan'a sarıldığında ne olduğunu anlamaya çalıştım. "Ozan. Seni özledim ve geldim. Ama galiba bir cadı beni istemiyor..."
"Vay amına koyayım! Ne oluyor lan burada?!" Tüm gözler bana döndüğünde sırıttım.
"Senin için geldiğimi düşünmedin herhalde?" Dediğinde kaşlarımı havaya kaldırıp alayla ona baktım.
"Ozan ile benim için arkadaş olup sonra da benim için Ozan bahanesiyle buraya geldiğini gayet iyi biliyorum. Ve burası benim evim, derhal buradan çıkıyorsun!" Gülümsedi. "Mmm, Ozan'ı evine kabul ettiğine göre artık burası onun da evi sayılır. Ee kahvaltı yapalım haydi, hazırlasana İklim." Sakin ol, sakin ol.
"Güvenlik çağırıyorum!" Telefonu elime alıp arayacakken kıkırdadı. "Çağır lütfen, yakışıklı çocuktu." Sinirden kudurmak üzereyken onları baş başa bırakıp odama çekildim ve üzerime bir şeyler geçirip saç makyaj yaptıktan hemen sonra evden kimseye belli etmeden çıktım. Evimi her ne kadar onlara bırakıp gitmek aptalca bir fikir olsa da, daha fazla katlanamazdım. Telefonuma gelen mesajla durakladım.
--Gerçekten aptalsın! Evden öylece çekip gittin ha?-- Sinirle kahkaha attım.
-Hadi ama, ciddi misin sen?! Öylece izinsiz evime gelip beni sinir ederken amacın neydi senin? Seni gerçekten anlayamıyorum, kahretsin!- Yazmaya başladığında merakla bekledim.
--Seni artık görmek istiyordum, yapma! O kadar manyaksın ki! Sadece Ozan'a belli etmemeye çalışıyordum.--
-Yine de beni böyle rahatsız etmemeliydin. Bir daha sakın böyle şeyler yapma!- Mesajı gönderip engellediğimde içim rahat ederek telefonu kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMLE GELMEK İSTER MİSİN?
Rastgele"Bazı şeylere dikkat etmelisin...-x" "Özellikle vücuduna!-x"