Gözlerimi çalan kapının sesiyle araladım ve yatağımdan kalkıp kapıyı açtım. Karşımda iç çamaşırlarıma bakan bir adet Ozan beklemiyordum elbette! Kapıyı yüzüne kapatıp üzerime bir şeyler geçirip tekrar kapıyı açtım.
"Neden geldin?" dedim bıkkınca. Sırıtarak cevap verdi, "İç çamaşırlarını görmek için gelmedim, ama güzel karşılamaydı. Yanımdan geçip eve girdiğinde kapıyı kapattım.
"Sahiden Ozan, keyfimi kaçırmak için mi geldin?!"
Koltuğa iyice yayıldı. "Neden keyfini kaçırayım? Yoksa bana katlanamıyor musun? Tüh, ne yazık! Bundan sonra burada kalacaktım ben de." Kıkırdadım ve cevap verdim, "Benim evimde kalacaksın, öyle mi? Amacın ne Ozan?" Gri gözlerini çekici olduğunu sanarak bana dikti. Öyleydi de. "Evden atıldım ve kalabileceğim tek güzel kız sensin. Uzatmayı kes!"
Gelen mesajla telefonuma baktım,
--Evinde biri mi var?-- Görüldü atıp çıktım ve Ozan'ın yanına oturdum. "Tamam, kalabilirsin." Bana sarıldığında ben de ona sarıldım. Biz böyleydik işte, her ne kadar birbirimize gıcık olsak da seviyorduk, n'apalım?
*
"Bu kahve makinesi nasıl çalışıyor İklim?! Külüstür gibi çalışmıyor yahu!" Yanına gidip gösterdiğimde bana teşekkür etti ve oturup kahvenin hazır olmasını beklemeye başladı. Alışkın olduğum mesajlar yine gelmeye başlamıştı bu arada.
--Ozan ile işi pişirdiniz galiba? Ne zaman gidecek bu çocuk?!--
-Seni ne ilgilendirir? Gitmeyecek.-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMLE GELMEK İSTER MİSİN?
Random"Bazı şeylere dikkat etmelisin...-x" "Özellikle vücuduna!-x"