Dimineata ,cand se trezi un clopotel suna enervant de des.In greaba,Mei se imbraca si cobori scarile sa vada ce se petrece.
O vazu pe Celest stand in capul mesei si sunand dintr-un clopotel.
-Aveai de gand sa mai dormi mult?se rasti aceasta .In fine ,nu te-am chemat pentru asta,eu voi fi plecata astazi si as vrea ca tu sa cureti bibioteca .
Celest termina vinul din pahar si porni spre usa .
Dupa micul dejun Mei se hotari sa se apuce de curatenie.
Holurile lungi ce pareau infinite dadeau in fata usilor masive ale bibliotecii .In spatele acestora erau rafturi cu mii de carti prafuite .
O carte neagra ii atrase atentia fetei.Nu parea foarte veche.Mei o puse de o parte avea de gand sa ii ceara reginei voie sa o imprumute.
Dupa ce mei termina de aranjat cartile usa se deschise cu un scartait puternic.
Mei se lovi de un raft iar toate cartile cazura pe jos.
-Ce curatenie faci tu aici?Nu poti nici sa stergi niste amarate de carti.spuse o voce masculina
-Daca tot te pricepi de ce nu faci tu asta?
Baiatul o ignora si incepu sa stranga cartile .Mei se apuca si ea dinpartea opusa.La ultima carte mainile lor se atinsera.
-Da-i drumul neindemanatico!
-Da-i tu drumul!
Au treas de carte pana ce aceasta a inceput sa isi rupa din file .
-Uite ce ai facut!
-Eu?Ce am facut eu?spuse Mei
Baiatul ii intinse cartea sa o puna ea.Raftul era prea sus iar aceasta incerca in zadar sa ajunga.
-Of ,nu poti sa faci nimic.
Acesta lua cartea si o puse in raft.Se uita la ea si la cum incerca ea sa isi ascunda fata imbujorata.
Cu varful degetelor ii ridica capul si se pierdu in ochii ei.Se apropia din ce in ce mai mult de ea pana cand....
Scuze ca nu am mai postat si ca este scurt .Ne vedem in capitolul urmator.
~Shiro~
CITEȘTI
Ai tu grija de mine, te rog?
RomanceDacă vei merge prin pădurea cea neagră cu copaci uriași fără frunze sau viață o vei găsi pe ea. O regină într-un castel gri.Coroana ruginită din cauza lacrimilor și capa vișinie cu găuri ici-colo se potrivește perfect cu decorul. Supușii sunt umb...